Popularni postovi

18 studenoga, 2018

Tražio je od mene da pijem mokraću i gutam spermu (1. dio)


-Na pisanje ove priče ponukao me nedavno prikazan film na jednoj od naših televizija a film se zove „Pedeset nijansi sive“. A evo i zašto.

Naime moj susjed Ozren bio je fasciniran tim filmom i gledao ga je nekoliko puta, tako mi je barem on rekao. Meni osobno susjed Ozren se kao muškarac sviđao ali nikada nije ostavljao dojam osobe koju bi privlačili drugi muškarci pa ni transvestiti što sam bio ja.

Ja taj film nisam gledao ali kako ga je Ozren često spominjao nabavio sam DVD i pogledao film. Sutradan sam posjetio Ozrena. Ozren je živio u braku sa susjedom Brankicom. Njoj i njemu to je bio drugi brak i u tom braku nisu imali djece. Ozren je po struci bio keramičar. Postavljao je keramičke pločice i bio je majstor za gradnju kamina. Kada je njegova firma otišla u stečaj on je radio kod nekoliko privatnika a potom, obzirom da ga nisu redovito i na vrijeme plaćali, odlučio se raditi samostalno odnosno na crno ili kako bi se to po naški reklo, u fušu.

Nije radio svaki dan ali ipak je imao dosta posla i na „crno“ je zarađivao lijepe novce. Njegova supruga Brankica bila je službenica u jednoj osiguravajućoj tvrtki i sasvim pristojno su živjeli. Kako ja nisam radio nigdje povremeno bi odlazio raditi kao ispomoć Ozrenu i on me sasvim pristojno plaćao za moj rad.

Okej… Dakle bez obzira na činjenicu da mi se Ozren sviđao ni u ludilu mi nije padalo na pamet razotkriti mu svoju strogo čuvanu tajnu. Pretpostavljam da znate na što mislim… Na to da se volim odijevati, šminkati i osjećati kao djevojka odnosno žena.
Naime ja taj film kako rekoh nisam gledao ali Ozren jest. Tada, nakon što mi je on sam taj film u nekoliko navrata spomenuo a ja sam se potrudio i nabavio DVD te pogledao počeo sam kovati svoj plan. Najprije sam nabavio DVD spomenutog filma i poklonio ga Ozrenu. Zbog toga mi je bio neizmjerno zahvalan.

Potom sam otišao korak dalje. Nabavio sam još nekoliko filmova sličnog pa i žešćeg sadržaja. U svim tim filmovima glavnu ulogu igrali su muškarci koji dominiraju nad ženama. Shvatio sam da Ozren uživa u tim i takvim vrstama filmova. Pomno ih je skrivao u svojoj garaži i držao pod ključem kako ih njegova žena ne bi pronašla.

Dok nje ne bi bilo, odnosno dok bi bila na poslu, vrlo rado sam u Ozrenovom društvu gledao te filmove. Na internetu, za što on baš nije bio neki stručnjak, pronalazio bi mu filmiće takve vrste a potom sam mu pronašao i neke Internet stranice koje su se bavile tom tematikom. Tematikom dominacije jedne osobe nad drugom. Uglavnom muškarca nad ženom.

U čitavoj priči pomogao mi je i ovaj blog na kojem pišem svoju priču. Praveći se pomalo naivan kao slučajno predočio sam mu sashablogspot. S nestrpljenjem sam očekivao njegovu reakciju. Nisam gajio previše nade da bi mu se taj blog mogao svidjeti ali vrijedilo je pokušati pa što bude.

Za divno čudo i na moje iznenađenje ali i veselje njemu se većina priča objavljenih na ovom blogu svidjela.
-Šteta što moja Brankica nije zainteresirana za ovakvu vrstu igrica.- Rekao je jednom Ozren. Tog trenutka sjedili smo na katu u sobi a na balkonu su se sušile gaćice, kombinei, spavaćice i grudnjaci njegove žene.

Bacio sam pogled na balkon i prokomentirao činjenicu kako njegova žena ima ukusa jer koliko mogu vidjeti ima lijepu kolekciju seksi rublja na tu moju opasku on nije posebno reagirao osim što je rekao kako je to točno ali igre dominacije nju uopće ne zanimaju, nažalost.

-A kada bi upoznao mušku osobu, mladića ili muškarca koji se vole odijevati i izgledati kao žene, baš kao na ovom blogu, bi li te to onda privuklo?- Pitao sam misleći kako sam možda bio previše indiskretan i rekao više nego sam planirao.

-Pa sad kada sam pročitao gotovo sve priče na ovom blogu mogu ti reći da ne bi imao ništa protiv.- Rekao je Ozren. Nakon toga je zašutio i nastavio čitati jednu od priča. Prošlo je nekoliko minuta kada je završio s čitanjem a onda se nasmijao i okrenuo k meni te me upitao:-Ti možda poznaješ nekog takvog?-
-Kakvog?- Pitao sam.
-Pa nekoga tko se voli odijevati kao žena i tko je submisivan, odnosno podložan dominaciji druge osobe?- Nisam stigao odgovoriti a on se odmah nadovezao na svoje pitanje opaskom kako me to pita tek onako i kako ne bi želio da ga krivo shvatim.

-Poznajem.- Odgovorio sam kratko nakon kraćeg oklijevanja a on me pogledao raširenih očiju.
-Zajebavaš me?!- Pitao je.
-Ne, ne zajebavam te. Uistinu poznajem.- Odgovorio sam.
Odmahnuo je rukom i nasmijao se. Nije ništa rekao ali stekao sam dojam kako misli da se ja ipak samo šalim.

Pomislio sam u sebi „sad ili nikad“ pa što bude neka bude. Zamolio sam ga da me pričeka nekoliko minuta. Bio je pomalo zbunjen i očito nije shvaćao što mi je točno na umu. Odjurio sam kući i iz svog ormara izvadio periku, šminku, štikle pa i nešto rublja. Vratio sam se nazad a Ozrenu ništa nije bilo jasno. Pitao me gdje sam tako naglo i bez objašnjenja nestao. Gledao je najlonsku vrećicu u mojoj ruci. Zamolio sam ga da me odvede u spavaću sobu i pokaže mi gdje njegova žena drži svoje donje rublje.

Zbunjeno je gledao u mene i stekao sam dojam da me želi nešto pitati ali ipak nije. Slegnuo je ramenima i raširio ruke. Ustao je i odveo me do sobe. Otvorio je ormar i ladice.
-Dobro, i što sad?- Napokon je pitao.
Zamolio sam ga da izađe iz sobe i da sačeka dvadesetak minuta ako mu to ne predstavlja problem. Stajao je, zbunjeno me gledao a onda je ipak bez riječi izašao iz sobe. Da li je tog trenutka nešto slutio ili nije nisam znao ali u konačnici ispalo je da to nije ni važno.

Nije prošlo dvadesetak minuta već nešto više od pola sata. Naime toliko mi je trebalo da se sredim, odnosno preuredim. Obukao sam gaćice njegove žene, crne čarape, haltere, obuo štikle, stavio periku, iskoristio svoju ali i dio šminke njegove žene. Obukao kratku crnu haljinicu a onda duboko uzdahnuo te izašao iz sobe. Ozren je sjedio za stolom ispred računala i trenutak kada me ugledao ovako transformiranoga na njegovom licu nije se ništa moglo iščitati. Djelovao je skroz naskroz mirno, ozbiljno i netremice me promatrao. Taj njegov stav i odraz lica kod mene su izazvali tešku nelagodu. Pomislio sam kako sam napravio tešku i kardinalnu grešku… Glupost.

Ozren se nagnuo unazad, zavalio u kožnatu stolicu i prekrižio noge. Sjedio je i šutio a ja sam bio na sto muka. Napokon je progovorio:
-Sad mi je jasno. Ti si ona osoba.- Mislio je na submisivnu osobu podložnu drugoj osobi.
Nisam imao snage a ni želje bilo što reći osim što sam klimnuo glavom u znak potvrde. On me i dalje mučio svojom šutnjom i krajnje ozbiljnim izrazom lica.
-I što sad?- Napokon je pitao.
Ja definitivno nisam bio u stanju bilo što izgovoriti. Opet je šutio možda tek desetak ili petnaestak sekundi koje su se meni činile kao vječnost.

-Moram te pitati a ti mi iskreno odgovori, može?- rekao je.
Opet sam umjesto da bilo što kažem klimnuo glavom.
-Jesi li ti spreman biti moja submisivna droljica?-
-Jesam.- Uspio sam napokon prozboriti.
Usne su mu se razvukle u široki osmijeh. Ustao je sa stolca i prišao mi. U ušima mi je bubnjalo i bio sam nervozan do boli. Čuo sam ga kada je rekao neka se okrenem.

Okrenuo sam mu se leđima a on je rukom zadigao moju kratku haljinicu. Čuo sam ga kako mi govori da sam trebao biti otvoreniji i iskreniji spram njega jer nije baš ovo očekivao ali što je tu je.
-I što sad? Moram te prebaciti preko koljena i ispljuskati te po guzi.- Rekao je. Sjeo je u fotelju i pozvao me da mu priđem. Prišao sam… Uhvatio me za ruke i prebacio preko koljena. Zadigao mi je haljinicu pa potom lagano spustio gaćice koje su inače pripadale njegovoj ženi.

Dlanom ruke opalio me po guzi… Jednom, dva puta, tri puta… A svaki idući udarac bio je jači i žešći. Kada je završio s pljuskanjem podigao me je i rekao neka kleknem. Klečao sam a Ozren je stajao iza mene. Rekao mi je kako smo obojica gledali „Pedeset nijansi sive“ ali kako je to gotovo ništa u odnosu na ono što će on tražiti i zahtijevati od mene i pitao me jesam li spreman na to.

Odgovorio sam da jesam. Iz vitrine je potom uzeo jednu čašu na pa potom raskopčao svoj šlic na hlačama. Još me jednom pitao jesam li siguran da želim biti njegova bespogovorno poslušna robinja. Opet sam odgovorio da jesam.

Izvukao je svoj kurac i prislonio ga uz čašu koju je držao u ruci. Popišao se u čašu napunivši je gotovo do vrha. I dalje sam klečao a on mi je pružio čašu punu svoje mokraće. Uzeo sam čašu i pogledao ga te pitao:-Želiš li da to popijem?- -A što drugo.- Odgovorio je. I popio sam. Bio je tek početak svih onih bizarnosti koje su uslijedile a na koje uistinu nisam računao. No bilo je prekasno za uzmak.

Što se našeg budućeg odnosa tiče Ozren ne samo da se trudio sve ono što je pročitao u pričama na ovom blogu sprovesti u djelo već se svojski trudio to i nadmašiti. Odmah mi je dao do znanja kako želi da ga oslovljavam kao što je to činila djevojka u filmu, gospodine, odnosno da gospodine.

Zatražio je da nam obojici skuham kavu. Kada sam to učinio rekao mi je da sjednem. Sjeo sam a on me gledao strogim i ozbiljnim pogledom. Pokazao mi je prstom da ustanem i da mu priđem. Kada sam to učinio naredio mi je da kleknem. On je ustao, raskopčao hlače, izvukao svoj kurac i njime mi opalio šamar sa svake strane lica.

Pitao me znam li zašto me pljusnuo kurcem po licu. Shvatio sam. Kada mi je rekao neka sjednem trebao sam sukladno njegovoj želji reći:-Da gospodine.- Bio sam u pravu. Rekao mi je neka ustanem i sjednem na svoje mjesto. Ovaj put rekao sam:-Da, gospodine.-

Želio sam uzeti plastičnu čašu u kojoj se nalazila kava ali on mi je rekao neka ne diram kavu dok mi on to ne dopusti. Sada je on ustao i opet raskopčao hlače. Izvukao je kurac i stao do mene.
-Drkaj mi ga.- Naredio je.
-Da, gospodine.- Odgovorio sam.
-Samo mi ga izdrkaj i ništa više, jesi li razumio?-
-Da, gospodine.- Opet sam odgovorio.

Bio je blizu svršavanja i sklonio je moju ruku sa svog kurca. Nastavio je drkati sam i vrlo brzo mlazovi sperme špricali su u šalicu s mojom kavom. Obilno je spermom napunio moju čašu. Nešto sperme završilo je na stolu pored šalice. Uzeo je malu žličicu i njome pokupio spermu sa stola.
-Napojio sam te svojom mokraćom a sada ćeš kušati i moju spermu.- Rekao je i gurnuo mi žličicu sa spermom u usta.
-Sad možemo popiti kavu. Rekao je.

Nakon što smo popili kavu on mi je tijekom tog ispijanja objasnio kako od mene očekuje bespogovornu poslušnost. Često će me kažnjavati na razne načine i na to moram biti spreman.
-Jesi li spreman?- Pitao je.
-Da, gospodine.-
Ispio sam kavu punu Ozrenove sperme a on mi je rekao neka uzmem žličicu i pokupim ostatke s dna šalice i poližem je.

Nasmijao se i rekao kako mu se sve više sviđam. Dodao je kako bi to za danas bilo sve te neka se idem preodjenuti, skinuti šminku pa mogu ići kući a vidjet ćemo se sutradan. U međuvremenu on će ponovno pročitati neke od priča na ovom blogu. Učinio sam tako.

 Što se sve dalje događalo i kakve sam sve torture prolazio pisati ću u drugom dijelu ove priče.

-Dado-

-Nastavak ove priče (drugi dio) možete pročitati klikom na naslov>>>"Bio sam rob-inja i žrtva brutalnog iživljavanja" 

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
 

2 komentara:

  1. Dobra prica naravno ko voli piss a mnogi mastaju o njemu.Mada ko ga nije probao ne zna sta valja :)
    Ocekujem jos perverznije nastavke

    OdgovoriIzbriši