Popularni postovi

01 svibnja, 2019

Nakon slušanja cajki završio sam na redaljki


Isprva sam mislio da je taj mladi ljepotan Zvonko slučajno zalutao u klub gdje sam često zalazio. Naime to nije običan klub već mjesto gdje se okupljaju homoseksualci, lezbijke ali i osobe kao je, transvestiti. Dečko mi je odmah zapeo za oko a vidjelo se da je pomalo zbunjen svim onim što vidi oko sebe.

Sjeo je za jedan stol i naručio piće. Promatrao je ljude oko sebe i očito je bilo da je pomalo nervozan. Odlučio sam ga pokušati zavesti. Sjeo sam za stol do njegovog. S plavom perikom na glavi, umjetnim trepavicama, odjeven u bezobrazno kratku minicu i sa štiklama na nogama privukao sam njegovu pozornost što mi je i bio cilj. A još kada sam prebacio nogu preko noge i otkrio rubove svojih crnih čarapa zakopčanih halterima definitivno je počeo gorjeti a ja sam to odlučio iskoristiti.

Obzirom da on nije imao hrabrosti napraviti prvi korak to sam učinio ja. Naručio sam piće njemu i sebi. Kada mu je konobar servirao piće i pokazao na mene, dajući mu na znanje da ga ja častim, još se više zbunio. Najprije sam mu nazdravio i on je uzvratio. Ustao sam od stola i prišao mu pitajući ga bi li imao što protiv da sjednem za njegov stol. Nije se protivio.

Upoznali smo se i započeli razgovor a nakon još jednog pića, kojeg je on pozvao, skroz se opustio. Rekao mi je da je rodom iz Slavonije, da je po struci tesar i da radi kod u građevinskom poduzeću koje je vlasništvo bratića njegova oca. Upisao je i fakultet i živi kao podstanar. Pitao sam ga s kime živi u stanu i kada je rekao da živi sam predložio sam mu da pozovemo taksi i odemo kod njega. Nije imao ništa protiv.

Sviđao sam mu se i rekao mi je kako nikada ne bi rekao da sam transvestit. Da me slučajno ovako našminkanog i odjevenog vidi negdje na ulici bio bi uvjeren da sam žensko. Kod njega smo popili još dva ili tri pića što je bilo dovoljno da se skroz opusti, ali ne samo opusti već i napali.


 Popušio sam mu kurac i on je bio oduševljen. Te noći dva puta mi je svoj mladi kurac smjestio u guzicu i svidjelo mu se. Ujutro je on bio taj koji je predložio da se opet vidimo. Nisam imao ništa protiv. Pitao me bi li tako našminkan i odjeven s njim otišao negdje u grad na piće. Opet nisam imao ništa protiv. Našli smo se, prošetali gradom, popili piće i opet završili u njegovom stanu. Jebiga, zaljubio sam se u tog dečka, priznajem.

Ispričao mi je kako on voli narodnjake. Odlazi u jedan narodnjački klub gdje sviraju cajke i pitao me bi li ja s njim otišao do tog kluba. Narodnjaci i cajke nisu nešto što ja preferiram ali njemu za ljubav pristao sam. On je poznavao neke ljude koji tamo zalaze i svi oni su me sa zanimanjem promatrali. Nitko od njih ni slutio nije da ja nisam prava žena a Zvonku je to godilo i bilo mu je čak zabavno.


Kako rekoh, njemu za ljubav odlazio sam s njim u taj klub. Najviše zbog toga jer bi nakon posjeta tom klubu odlazili u njegov stan gdje bi me jebao u guzicu do iznemoglosti.

Trajala je naša ljubav, ja sam barem tako mislio da je to ljubav, nekoliko mjeseci. No jednog dana mi je rekao kako moramo prekinuti našu vezu. Nije mi bilo jasno iz kojeg razloga. Objasnio mi je. Rekao mi je kako u Zagreb na studiranje dolazi njegova djevojka s kojom ima dugogodišnju vezu, s kojom se namjerava zaručiti pa i vjenčati.

Nisam tek tako želio izgubiti tog mladog pastuha u kojeg sam bio zaljubljen. Danas se pitam što mi je to trebalo. Zašto i kako se netko poput mene može tako zaljubiti. Bio sam uvjeren da se to meni ne može dogoditi a eto dogodilo se.

Nazivao sam ga na mobitel, slao mu SMS-ove i dolazio do vrata njegova stana. Molio me da prestanem i da shvatim kako je između mene i njega gotovo. Nisam se mogao pomiriti s tim da neka seljanačica preuzme moje mjesto. To sam mu i otvoreno rekao. Na trenutak sam pomislio kako se predomislio i kako je i on shvatio da mu je sa mnom ljepše i bolje. Prevario sam se. Bio sam naivan. Zvonko je skovao podli plan.

Svom rođaku, kod kojeg je radio, sve je ispričao. Istina da mu je lagao. Ispričao mu je kako sam ga, mladog i naivnog zaveo. On, Zvonko, je mislio da sam žensko, malo više je popio i dogodilo se da završi u krevetu sa mnom. Potom mu je ispričao da ga ne želim pustiti na miru već ga maltretiram i ucjenjujem ga. Tada njegov je njegov rođak odlučio stvar preuzeti u svoje ruke.

Zvonko i ja opet smo bili u onom narodnjačkom klubu. Cajke koje su se tamo izvodile išle su mi na živce ali zbog Zvonka sam bio spreman to podnijeti.

U jednom trenutku za naš stol, bez pitanja, sjela su trojica muškaraca. Zvonko se zagonetno smješkao i upoznao me s njima. Jedan od njih bio je onaj njegov rođak kod kojeg je radio. Naručili su piće a malo potom Zvonko se bez riječi ustao od stola i otišao. Isprva sam mislio da je otišao do toaleta međutim on se nije vraćao.

Muškarci za stolom smješkali su se i jedan drugom nešto došaptavali. Nisam se osjećao ni malo ugodno. To društvo mi nije odgovaralo ni kom pogledu. Vidjevši da Zvonka nema odlučio sam napustiti taj klub. Ustao sam od stola, ispričao se prisutnoj gospodi i krenuo k izlazu. No njih trojica u stopu su me pratili.

Kada sam izašao napolje uzeo sam mobitel u namjeri da nazovem taksi. No to mi nije pošlo za rukom. Jedan od te trojice istrgnuo mi je mobitel iz ruke i rekao kako će me ono odvesti kući. Slutio sam da ovo ne ide na dobro. Dvojica njih uhvatili su me svaki ispod jedne ruke i doslovno me dovukli do jednog automobila na parkiralištu.

Protiv moje volje ugurali su me na zadnje sjedište. Zvonkov rođak je vozio a ostala dvojica sjedili su mi svaki s jedne strane. Molio sam ih da zaustave automobil i puste me napolje ali nikakve reakcije s njihove strane nije bilo. Tek kada smo već izašli iz grada, a ja sam valjda po stoti puta molio da me puste, Zvonkov rođak je zaustavio automobil.

Okrenuo se prema meni i rekao:.-Ti bi van, ha? Van bi ti jel da? Pička ti materina kurvinska, pederska, da ti pička materina.- Nakon što je to izgovorio opalio mi ja takav žestoki šamar da mi se zamaglilo pred očima. Zaprijetio mi je da ako još samo jedan jedini puta bilo što kažem izvući će me iz auta i prebiti kao mačku. Ušutio sam.

Blage veze nisam imao kamo me voze. Vozili su nekim mračnim i uskim cestama da bi se napokon zaustavili ispred neke kuće koja je bila u mraku kao i sve oko nje. Danas znam da je to vikendica tog Zvonkovog rođaka.

Izvukli su me napolje i opet me držeći svaki ispod jedne ruke odveli me u tu kuću. Jedan od njih zaključao je vrata i izvadio ključ. Bila mi je muka i bio sam u silnom strahu. Uslijedilo je šamaranje. Jedan mi je držao ruke na leđima a druga dvojica su me šamarali. Bio sam na rubu plača i molio ih da prestanu. Jedan od dvojice koji su me šamarali naredio mi je da zinem. Isprva ga nisam poslušao ali nakon još jednog šamara zinuo sam a onda su mi jedan pa potom drugi pljunuli ravno u usta.

Ovaj iza leđa što mi je držao ruke pustio ih je. Prišao mi je sprijeda i pitao me čime mažem šupak prije jebanja. Šutio sam ali kada mi je zaprijetio šamarom izustio sam:- U mojoj torbici…- Nisam dovršio rečenicu a one j već otvorio moju torbicu i iz nje izvukao lubrikant. Potom mi je naredio da skinem haljinu i gaćice.

Pružio mi je tubu lubrikanta i naredio mi da si podmažem šupak. Učinio sam tako jer ionako nisam imao izbora. Doslovce su me podigli s poda i polegli na stol. Čuo sam Zvonkovog rođaka kako govori da će me jebati na stolu jer ne želi da mu zaserem krevet.-Neću da mi pederska drolja uneredi krevet.- Rekao je. Sva trojica su se svukli do gola. Znao sam što slijedi.

I onda su krenuli… Raširili su mi noge i prvi od njih zabio mi je svoj kurac u moju guzicu. Druga dvojica stajala su sa strane i drkali. Stenjao sam od bola ali i od straha… Sve dok mi drugi nije gurnuo kurac u usta. Dok me prvi i dalje jebao druga dvojica svoje kurčeve gurali su mi naizmjence u usta. Prvi je spermom napunio moju guzu, izvukao kurac i mjesto prepustio drugome. Slijedilo je ponovno jebanje. Kada se i drugi ispraznio u mojoj guzici opet su mi podmazali šupak pa me pojebao i treći.

Bili su zadovoljni obavljenim poslom. Sjeli su na kauč a meni su pokazali gdje se nalazi wc i kupaonica te stepenice za podrum. Najprije su tražili da im iz podruma donesen vino što sam i učinio. Potom su me poslali u kupaonicu. Rekli su mi neka si operem šupak i neka u plastičnoj posudi donesem vodu i spužvu.

Isprao sam si šupak a potom sam, kako su i tražili. U plastičnoj posudi donio tople vode i spužvu. Sjedili su na kauču, ispijali vino a ja sam im spužvom morao oprati kurčeve i jaja.

Ponudili su i mene vinom ali meni do vina bilo nije. Želio sam što prije napustiti ovo mjesto. Napokon su se obukli a i meni su dozvolili da se odjenem. Sada me više nisu trebali voditi do automobila. Jedva sam čekao da sjednem u njega.

Na samom ulazu u grad Zvonkov rođak zaustavio je automobil pored kolnika i okrenuo se k meni. Priprijetio mi je prstom i rekao kako mi je ovo tek opomena. Sljedeći puta dobiti ću gadne batine a osim toga neće me jebati samo njih trojica već njih desetorica.
-Zvonku da se više nisi javljao i nemoj da ti padne na pamet da ga na bilo koji način uznemiravaš. Da li ti je to jasno, pederčino usrana?-

Odgovorio sam da mi je jasno i obećao sam kako se to neće dogoditi. Potom su me jednostavno izbacili iz automobila. Razmazane šminke, lica crvenog od šamara i poderanih čarapa nazvao sam taksi. Taksi je stigao nakon nekih dvadesetak minuta. Istina, taksi vozač me malo čudno gledao ali ništa nije komentirao. Odvezao me do mog stana i tek tada sam osjetio olakšanje. Naravno, nakon svega proživljenoga više mi ni na kraj pameti nije bilo javljati se Zvonku. Zanimljivo je to da je on neki dan mene zvao na mobitel. Nisam se javljao a niti neću. Naučio sam lekciju i bilo mi je i više nego dovoljno.

-Nenad-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
 

Nema komentara:

Objavi komentar