Popularni postovi

14 veljače, 2019

Sestru i mene u guzicu jebe isti muškarac


Mnogi muškarci maštaju o tome da u krevetu završe npr. s kćerkom i mamom ili sa dvije sestre. Jesam li u pravu? Znam da jesam. No ne znam koliko ih mašta o tome da u krevetu završe sa sestrom i njezinim bratom. Ne baš mnogo ali ima i takvih. To se upravo dogodilo ljubavniku moje sestre. Mislim na to da u istom krevetu završi i svrši sa sestrom i njezinim bratom.

Nisam ja kriv. U stvari svemu je kumovala moja draga sestra Monika. Život s našim roditeljima u toj našoj rodnoj, konzervativnoj i primitivnoj provinciji nije bio po ukusu ni moje sestre a ni mene. Mene pogotovu.

Sestra i ja oduvijek smo bili vrlo bliski i jedno pred drugim nismo imali tajni. Tako je ona jedina znala za moju sklonost tome da se odijevam, šminkam i izgledam kao žena. Da su za to znali moji roditelji vjerojatno bi me se odrekli. Sestra me prihvaćala takvoga pa mi čak i pomagala prilikom odijevanja i šminkanja. Zahvaljujući njoj nabavio sam lijepu kolekciju ženske odjeće i seksi rublja kao i erotskih pomagala.

Kada je ona odlučila napustiti rodnu kuću i preseliti se u veliki grad ja sam odlučio poći za njom. Ona se brzo snašla i zaposlila se. Pomogla je i meni da pronađem posao. Živjeli smo zajedno u lijepom iznajmljenom dvosobnom stanu.

Sestra je u stan dovodila muškarce što meni uopće nije smetalo. I ja sam upoznao neke muškarce kojima se sviđaju transvestiti pa bi i ja s vremena na vrijeme u stan doveo nekog tko bi me naguzio što njoj nije smetalo.

A onda je moja sestra Monika upoznala Gojka. Zvala ga je „moj mecena“. Gojko je bio oženjen i imao je dvoje djece. Pričao je kako ima stabilan brak ali njegova žena ga u seksualnom pogledu ne zadovoljava. Njoj je seks sporedna stvar. Štoviše šutke ga je sama poticala da svoju nezasitnu seksualnu glad utaži negdje drugdje. Njoj, njegovoj ženi, najvažnije je da brine za djecu i nju i da ni u čemu ne oskudijevaju.

Moja divlja sestra spomenutom Gojku pružala je neslućene užitke u seksualnom pogledu i on je uživao u toj vezi s njom. Iskreno, ne znam kako, kada i zašto je moja sestra Gojku ispričala i otkrila moju tajnu. Uglavnom ispričala mu je to kako se ja volim odijevati i osjećati kao žena.

Nisam to znao jer ona mi to nije rekla. No primijetio sam kako se Gojkov odnos spram mene promijenio. Da, poznavao sam ga ali nismo razvili neki bliski odnos. Sada je odjednom postao ljubazan i slatkorječiv u odnosu spram mene. Štoviše navratio bi u stan kada sestra nije bila prisutna i kada bi ja bio sam. Htio, ne htio stekao sam dojam da mi se Gojko udvara.

Kažem kako nisam pojma imao da mu je moja sestra ispričala što sam i kakav sam. Upravo zato sam bio suzdržan kada su pitanju bila ta Gojkova udvaranja. Čak sam mislio da on nastoji biti samo ljubazan i ništa više.

Napisao sam kako sestra i ja nikada nismo imali tajni jedno pred drugim pa sam osjećao potrebu da sestri kažem kako me Gojkovo ponašanje, kada sam ja u pitanju, pomalo čudi. Sestra je gledala u mene pa su joj se usne malo razvukle u smiješak a onda je prasnula u smijeh. Ništa mi nije bilo jasno.

Nije moja draga sestra imala nikakvih problema objasniti i priznati mi kako je Gojku ispričala sve o meni. Pitao sam je zašto je to učinila a ona je odgovorila kako je malo više popila pa se izlanula ali Gojko je tolerantan i dobar čovjek pa ne moram brinuti.
-Vjerojatno si ga zainteresirao i želio bi te malo bolje upoznati.- Rekla je sestra.

Pitao sam je što misli pod time kada kaže da bi me Gojko želio malo bolje upoznati.
-Budalice jedna. Želi te nataknuti na svoj kurac. Kako drukčije da ti to kažem? Ne shvaćaš ili se praviš da ne shvaćaš?- Rekla je, ili bolje rečeno pitala me sestra.
Nisam ništa odgovorio jer sestra nije ni sačekala moj odgovor već je rekla:-Osim toga Gojko voli svog kuronju zabiti u guzu. Vjeruj mi.-
Pogledao sam je i pitao:-Nemoj mi reći da i tebe…-
No i prije nego sam završio svoju rečenicu sestra je shvatila što je želim pitati pa je s osmijehom na licu odgovorila:
-Da, i mene voli prasnuti u guzu.-

Pitao sam je zar ona ne bi imala ništa protiv da se ja upustim u seksualni odnos s Gojkom kojeg sam smatrao njezinim ljubavnikom.
-Baš me briga. Ako ti se Gojko sviđa samo izvoli. Meni svejedno.- Odgovorila je, nasmijala se, ustala od stola i otišla na spavanje.

Da, moram priznati da mi se taj Gojko sviđao kao muškarac. Te noći ležeći u krevetu razmišljao sam o njemu i pitao se da li je uistinu točno to što kaže moja sestra. Sve je ukazivalo na to da je ona u pravu.

Nije bilo druge nego da se i sam uvjerim u to. Prošla su tri ili četiri dana kada je Gojko nazvao na fiksni telefon. Kazao je kako pokušava Moniku zvati na mobitel ali izgleda da joj se baterija ispraznila pa me je pitao da li je možda kod kuće iako sam ja bio siguran kako on to jako dobro zna.

Kada sam mu rekao kako Monike nema ali ako želi neka navrati na piće ili kavu. Ja sam doma. Objasnio mi je kako ima nešto slobodnog vremena prije jednog poslovnog sastanka pa će navratiti obzirom da nemam ništa protiv. Nisam imao ništa protiv. E pa sad da vidimo da li je moja sestra u pravu, pomislio sam u sebi. Požurio sam se urediti. Odlučio sam ga dočekati odjeven i našminkan kao žena.

Osjećao sam određenu nervozu i tremu ali onog trenutka kada sam mu otvorio vrata stana i kada sam ugledao njegovo nasmiješeno lice stekao sam dojam kako uopće nije iznenađen mojim izgledom. Štoviše, odmah nakon što je ušao, rekao mi ja kako lijepo izgledam i kako mu se u ovom i ovakvom izdanju jako sviđam… I ne samo da mu se sviđam, uzbudio sam ga.

Čak se nije trudio biti ljubazan niti gubiti vrijeme. Primio me za ruku i jednostavno pitao hoćemo li u moju ili sestrinu sobu. Naravno da sam se malo zbunio i iznenadio i jednostavno sam slegnuo ramenima. Odveo me u sestrinu sobu. Sjedio sam na rubu kreveta i promatrao ga kako se svlači. Dok se svlačio otvarao je ladice komode tražeći nešto. Već polugol iz ladice je izvadio bebi ulje.

-Nažalost s tvojom sestrom sam potrošio lubrikante pa je ona preko puta u ljekarni kupila ovo ulje a ja mislim da će poslužiti. Kod nje nije bilo nikakvih problema.-
Šutio sam i opet samo slegnuo ramenima.  Zamolio me da se okrenem i naguzim. Dok mi je uljem podmazivao šupak i svoj kurac ispričavao se jer nažalost nema mnogo vremena a nije baš očekivao da ću ga dočekati ovako odjeven mada je to želio.

Dok mi je gurao nauljene prste u šupak razmišljao sam o tome kako je brzo i bez posebnog uvoda prešao na stvar. Nisam se protivio a nisam ni osjećao potrebu za bilo kakvim protivljenjem. Htio sam to i sada ću to dobiti. Gojkov kurac u guzicu.

Zafitiljio mi je kurac u guzicu a učinio je to ne baš nježno tako da sam vrisnuo što njega uopće nije spriječilo da me nastavi burgijati svojom nabreklom batinom. Jedino što je rekao bilo je kako imam lijepo razrađenu guzu i kako mu se to sviđa.

U jednom trenutku izvukao je kurac iz mene i rekao kako bi volio da ga zajašim. Legao je na leđa a ja sam ga opkoračio. Prstima mi je raširio guzove i nataknuo me na kurac. Vrtio sam guzom nabijen na njegov kurac a on mi je prstima stiskao bradavice na sisama što jest bilo bolno ali ta bol spajala se s užitkom koji sam osjećao.

A onda me okrenuo na leđa, podigao mi noge u zrak i opet se žestoko zabio u mene. U jednom trenutku zabacio je glavu unazad i zaridao poput ranjene životinje. Guzu mi je obilno punio mlazovima guste sperme. Glasno je izdahnuo kada je napokon svršio do kraja.

Izvukao je kurac, ustao i prišao torbici koju je donio sa sobom. Izvadio je vlažne maramice. Rekao je kako nažalost nema vremena za tuširanje pa je spomenutom maramicom obrisao kurac i jaja. Zgužvao je maramicu i odložio je na komodu a potom izvadio drugu. Njome se obrisao ispod pazuha.

Ja sam i dalje ležao raširenih nogu dok mi se iz šupka po sestrinoj plahti na krevetu cijedila njegova sperma. Promatrao sam ga kako se bez riječi odijeva. Kada se odjenuo nagnuo se prema meni i poljubio me u usta. Uzeo je torbicu, prebacio je preko ramena i jednostavno rekao:-Vidimo se.-

Došao je tiho, pojebao me u guzicu, ispraznio jaja i jednostavno otišao bez mnogo riječi. Prijebalo mu se valjda između dva poslovna sastanka i posrećilo mu se. Nisam se ljutio jer i meni je bilo lijepo. A to što sam očekivao možda malo više obzira i nježnosti s njegove strane koja je izostala nisam mu uzeo za zlo.

Promijenio sam plahtu na sestrinom krevetu i otišao pod tuš kako bi iz guze isprao svu onu spermu kojom me napunio. Navečer sam sestri ispričao što se dogodilo između Gojka i mene. Nisam imao niti želju a niti potrebu bilo što joj tajiti.
-Dragi moj braco, to se moralo dogoditi prije ili kasnije.- Bilo je sve što je moja sestra rekla ali ipak je još dodala: -Drago mi je ako ti se svidjelo.-

Gojko me posjetio još u dva navrata kada Monike nije bilo u stanu. I opet se, nakon što me je naguzio, nije dugo zadržao. A onda mi je nekoliko dana kasnije Monika rekla:
-Znaš što bi Gojko volio?-
-Što?-Pitao sam a znao sam da će on navečer doći u posjet mojoj sestri no ipak nisam očekivao da će Monika reći to što je rekla.

-Gojko bi volio da ove noći i ti budeš u krevetu s nas dvoje. Što misliš o tome?- Pitala me Monika.
-S tobom i Gojkom?- Pitao sam u nevjerici a ona je odgovorila potvrdno.
Jest da me malo iznenadila jer nisam očekivao nešto takvo. Prije nego sam joj odgovorio pitao sam je što ona misli o toj Gojkovoj ideji.
-Ja nemam ništa protiv. Ako ti želiš meni uopće ne smeta.- Odgovorila je.
Zanimljiva ideja u svakom slučaju, bilo je ono što sam odgovorio a odmah potom rekao sam kako pristajem.
-Bravo!- Rekla je Monika i poljubila me u obraz.

Da, bila je to dugačka i burna noć. Noć za pamćenje. Počelo je tako da smo mu sestra i ja zajednički pušili kurac i lizali jaja… Potom je ona zauzela mjesto iza njega i dok sam ja nastavio s pušenjem njegova kurca ona mu je lizala šupak.

Gojko je bio narajcan sto na sat. Položio je sestru na leđa, stavio joj noge na svoja ramena i zabio se kurcem u njezinu vlažnu pičku. Ležao sam odmah do njih oslonjen na lakat i promatrao taj prizor a onda me Gojko rukom uhvatio oko vrata i pritisnuo mi lice na sestrin trbuh. Svako malo izvadio bi svoj sluzavi kurac iz njezine pičke i gurnuo ga u moja usta.

Noć je, kako sam rekao bila duga, a Gojko se pokazao izrazito potentnim i izdržljivim. Neumorno je svojim kurcem prodirao malo u moju a potom malo u sestrinu guzu. Djelovao je poput nezasitne i razdražene životinje. Doslovno nas je oboje razvalio kao beba zvečku.

To je bio početak naših redovitih seksualnih orgijanja u troje koje traju i danas. Nedavno smo uz jutarnju kavu Monika i ja pričali o tome kako bi naša mama i naš tata reagirali kada bi znali što radimo i kako zajednički u istom krevetu provodimo noći s istim muškarcem. Nije bilo dvojbe da bi nas se odrekli i da bi nas vrlo vjerojatno razbaštinili. Na svu sreću oni pojma nemaju a nema šanse da doznaju.

-Edo-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
 

2 komentara: