Popularni postovi

25 srpnja, 2018

U guzicu me jebe muž moje bivše žene


Razvod između moje žene Valentine i mene bio je neminovan. Već nekoliko godina naš brak ionako je bio samo mrtvo slovo na papiru. Ona je mene varala s drugim muškarcima ali i ja sam nju varao također s muškarcima. Kap koja je prelila čašu, a tako je moja žena rekla, bio je trenutak kada me zatekla, ili bolje rečeno ulovila, odjevenog u njezine gaćice, štikle s perikom na glavi i našminkanog. Tog trenutka otkrila je moju pomno čuvanu tajnu. No bila je ipak toliko fer i poštena pa tu moju sklonost ka preodijevanju u žensko nije iskoristila ni prilikom razvoda niti je to bilo kome rekla.

 Stara kuća koju smo zajednički kupili, obnovili i u kojoj smo živjeli bila je zajednička imovina. Ni ja a ni ona nismo željeli napustiti kuću niti smo je željeli prodati. Dogovorili smo se da oboje  ostanemo živjeti u kući ali svatko u svom dijelu.

Valentina, sada već moja bivša žena, radila je kao službenica u jednoj osiguravajućoj kući i nije imala neka velika primanja. Plaća joj je za razliku od moje bila čak mizerna. Stoga je Valentina odlučila iznajmiti jednu sobu u svom dijelu kuće. Sobu je unajmio jedan muškarac srednjih godina imenom Rudolf ali kako je sam rekao svi su ga zvali Rudi. Također je bio razveden i soba s uporabom kupaonice i kuhinja po cijeni mu je bila pristupačna.

Rudi je bio pravni zastupnik jedene uspješne tvrtke i imao je vrlo lijepa primanja. No nakon nekog vremena moja bivša žena i Rudi produbili su svoje prijateljstvo pa su doskora postali i ljubavnici. Nisu na tome stali već su se i vjenčali te postali muž i žena. Rudi i ja razvili smo jedan vrlo prijateljski odnos. Čak smo zajednički odlazili na piće ili kavu. Igrali bi šah ili zajednički gledali filmove kada Valentine ne bi bilo kod kuće.

Obzirom da je Valentina radila dva posla. Jedan svakodnevno a drugi honorarno dva do tri puta tjedno Rudi i ja smo imali vremena zajednički provoditi vrijeme, i kako rekoh igrati šah ili gledati tv i filmove jer on je bio strastveni filmoljub.

Rudija je zanimao razlog zbog kojeg smo se Valentina i ja rastali ali nisam imao namjeru reći mu pravu istinu odnosno čitavu istinu a razgovor na tu temu s njim izbjegavala je i Valentina. A onda, ne znam iz kojeg razloga, Valentina je Rudiju ipak ispričala sve o našem braku pa i to kako se volim odijevati, šminkati pa i izgledati kao žena.

Nisam znao da mu je Valentina sve to ispričala ali primijetio sam kako se Rudi spram mene počeo ponašati drukčije. Stekao sam dojam kako mi se nabacuje što me je malo iznenadilo. No iznenađenja je nestalo onog trenutka kada mi je Rudi otvoreno rekao kako zna, zahvaljujući Valentini, da sam ja transvestit.

Možda bi netko drugi spram mene nakon tog saznanja osjećao averziju ali Rudi nije. Štoviše izrazio je želju da me vidi odjevenog i našminkanog kao ženu. Iskreno ta njegova želja me iznenadila. I sad… Tog dana Valentine nije bilo a Rudi i ja popili smo nekoliko piva. Nismo baš bili pijani ali bili smo dobre volje. Potom je Rudi donio fotografski aparat te me zamolio da se odjenem kao žena jer bi me želio fotografirati. Obećao je kako Valentini o tome neće ništa govoriti.

Pristao sam. Uvijek me uzbuđivalo odijevati se u žensko seksi rublje te izgledati kao žena. Učinio sam to i tako je to krenulo s običnim fotografiranjem ali na tome nije stalo. Rudi me pitao bi li ja imao nešto protiv da se on kine do gola pa da i ja fotografiram njega. Nisam imao ništa protiv. Bilo i je jasno da sve ovo neće završiti samo na uzajamnom fotografiranju… I nije.

Pitao me jesam li i s koliko muškarca sam do sada održavao seksualne odnose. Priznao sam mu kako ih je bilo desetak.
-A znači li to da si im pušio kurac?- Pitao me.
Priznao sam kako jesam ali takav odgovor vjerojatno je i očekivao a takvo pitanje je postavio iz razloga što je želio da i njemu popušim kurac. Shvatio sam to pa sam mu rekao kako mu mogu pokazati kako to radim.

Nije imao ništa protiv i tako se naše fotografiranje završilo na način da Rudiju znalački popušim kurac. Svidjelo mu se a još više mu se svidjelo to što sam progutao dobar dio sperme kojom mi je napunio usta. Na pušenju je i završilo jer morali smo prekinuti našu igru iz razloga što se svakog trena mogla kući vratiti Valentina.

Sutradan mi je Rudi priznao kako bolje pušim kurac od moje bivše žene i kako bi volio da to ponovimo. I ponovili smo. Kad god Valentine ne bi bilo kod kuće ja sam odjeven kao žena pušio kurac Rudiju. Nije me to zadovoljavalo u potpunosti mada mi se sviđalo. Stoga sam ga jednog dana pitao bi li me želio jebati u guzicu.

Najprije je šutio desetak sekundi da bi potom rekao kako Valentina nikako ne pristaje na analni seks a on bi baš to volio.
-Ti ne bi imao ništa protiv da te pojebem u guzu?- Pitao me.
-Ne bi.- Odgovorio sam.

I otišli smo korak dalje. Naguzio sam se Rudiju nakon što sam obilno podmazao svoj šupak. Zabio mi je svoj kurac u guzicu i bio je oduševljen. Jebanje u guzicu postalo nam je nešto što smo prakticirali svaki put kada Valentine ne bi bilo kod kuće. To traje i dalje.

Moja bivša žena pojma nema da me njezin sadašnji suprug uredno jebe u guzu. Ispada da smo svi zadovoljni. Moja bivša supruga jer ima, kako sama kaže, divnog muža, Rudi jer je ostvario svoja maštanja ali i ja koji ne moram tražiti nekoga sa strane jer barem tri puta tjedno u guzu me jebe i šupak spermom obilno puni suprug moje bivše žene.

Ne znam što bi bilo i kako bi Valentina reagirala da sazna za vezu između Rudija i mene ali mislim da bi eksplodirala stoga Rudi i ja moramo biti, najblaže rečeno, vrlo oprezni.


-Borislav- 

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
 

Nema komentara:

Objavi komentar