Popularni postovi

02 srpnja, 2018

Jebao me jedan Englez, jebao me jedan Španac ali nitko kao Bosanac


-Zasigurno će netko uočiti u naslovu priče riječ „Španac“. Naime svi, barem s prostora država ex Yu znamo kako se na hrvatskom jeziku ne kaže Španac nego Španjolac ali eto u naslovu priče ja sam se najvećim dijelom referirao na stihove pjesme Lepe Brene koja u originalu glasi: „Ljubio me jedan Englez, ljubio me jedan Španac ali niko ko Bosanac“.

Sad kada sam to razjasnio reći ću kako me uistinu u guzicu jebao ne jedan već dvojica Engleza. Dobro sad, možda je jedan od njih dvojice bio Škot ili Irac no više nisam siguran a osim toga to sad i nije važno. Dogodilo se to na Hvaru gdje smo nekoliko dana ludo partijali. Tulumarilo se do jutra uz dosta alkohola ali i drugih stimulansa. U tih pet dana tulumarenja pojebao sam se s trojicom mladih i nabrijanih momaka od kojih su kako rekoh dvojica bili iz Velike Britanije. Za trećeg ne znam ni tko je bio ni odakle je bio. Preciznije rečeno ne sjećam se više.

Sa Španjolcem sam se pojebao kada sam turistički obilazio Francusku, Portugal i Španjolsku. U stvari tog muškarca upoznao sam na Ibizi. On jest rođen u Španjolskoj kao i njegovi roditelji ali djed i baka su mu rodom iz Angole. Dakle Španjolac crne puti a ja sam htio probati crni kurac u guzi.

No najžešće me u guzicu pojebao jedan Bosanac. Nije sad bitno njegovo ime ali nadimak mu je bio Dugi. Tek kada sam vidio njegov kurac shvatio sam zašto  nosi taj i takav nadimak. Inače živim samostalno kao podstanar u maloj garsonjeri. S roditeljima nisam baš u najboljim odnosima jer oni nikako ne mogu shvatiti i prihvatiti činjenicu da se volim odijevati, šminkati i izgledati kao žena. Totalno su poludjeli onda kada sam im rekao kako razmišljam o promijeni spola. Bila je to kap koja je prelila čašu.

Bilo kako bilo moji roditelji me i dalje ne prihvaćaju takvog kakav jesam ali me sad ipak podnose u nekoj mjeri. Dolazim kući dva do tri puta mjesečno najviše zbog mame koja me često naziva i poziva na nedjeljni ručak. Rijetko to prihvaćam jer muka mi je od tate kojem se na licu vidi gađenje spram mene. Ne jednom znao bi reći:-Ja imam kćer a htio sam sina a ne još jednu djevojku.- Naravno mislio je na mene.

Moja mlađa sestra Izabela divna je osoba i ona me prihvatila takvog kakav jesam zbog čega sam joj neizmjerno zahvalan.

Kako bi malo poboljšali svoju financijsku situaciju moji roditelji su jednu sobu iznajmili dvojici muškaraca. Jedan od njih bio je spomenuti Bosanac Dugi. Tog vikenda kada sam prvi puta vidio i upoznao Dugog  moji roditelji su bili kod roditelja mojeg tate. Dakle kod moje bake i djeda koji žive u jednom selu u Moslavini. Sestra me pozvala da dođem jer spremila je ručak.

Došao sam svojim automobilom našminkan i odjeven kao žena. Sestra je na ručak pozvala Dugog i njegovog prijatelja a usput im je rekla kako će na ručak doći i njezin brat. Mislila je na mene. I sad si možete zamisliti koliko su iznenađeni i zapanjeni bili Dugi i njegov prijatelj kada su vidjeli mene koji sam izgledao kao žena a sestra me je predstavila kao svog brata.

Imponiralo mi je što sam tijekom tog ručka shvatio da se Dugi zainteresirao za mene pa mi je čak udijelio nekoliko komplimenata. Ručali smo na terasi i nakon završetka sestra je počela skupljati tanjure i ostalo suđe i posuđe. U tome joj je pomogao i prijatelj od Dugog. Dugi je donio nekoliko rashlađenih piva i dok smo bili sami pitao me bi li se ponekad mogli naći negdje na piću.

Znači sviđam mu se, pomislio sam u sebi. Dugi je bio naočit i zgodan muškarac i prihvatio sam njegov poziv. Razmijenili smo brojeve mobitela i rekao je da će me nazvati. Međutim prošlo je više od mjesec dana a Dugi me nije zvao. Ja njega nisam želio zvati ni nametati mu se.

A onda me na moje iznenađenje Dugi ipak nazvao. Otišli smo na piće i tom prilikom rekao mi je kako je njemu i njegovom prijatelju moj otac otkazao podstanarstvo. Sad su on i prijatelj pronašli jednu malu i dosta trošnu ali jeftinu kuću koja se nalazila u bližoj okolici Zaprešića. Zanimalo me zašto im je otac otkazao podstanarstvo no Dugi o tome nije želio pričati. Tek kasnije kada je svoj dugački kurac već uvelike zabijao u moju guzu rekao mi je pravi razlog odlaska iz kuće mojih roditelja. Naime moja mama koja je slovila kao vrlo konzervativna i skromna ženica zapalila se za Dugog. Naime sumnjam da je moja mama ikada probala drugi kurac osim kurca mog tate i kada je vidjela mrcinu koju između nogu ima Dugi totalno se napalila. Dugi mi je čak pokazao sliku koju je imao u mobitelu a na kojoj se vidi kako ga moja mama rukom drži za kurac.

Osim s Dugim mama se pojebala i s njegovim prijateljem. Totalno se razuzdala pa joj se i seks s dvojicom Bosanaca svidio. Tata je nekako doznao za njezinu nevjeru i naravno da je poludio. Nisu se razveli ali njihov odnos više nikada neće biti kakav je bio.

Bosanac Dugi bio je vrlo otvoren i iskren čovjek. Otvoreno mi je rekao kako mu se sviđam i pozvao me da ga posjetim u njegovoj podstanarskoj kući. Pristao sam. Kuća je uistinu bila skromno zdanje. Te večeri kada sam ga posjetio on, njegov prijatelj i ja do dugo u noć pričali smo i popili dosta piva. U neko doba njegov sustanar i prijatelj rekao je kako ide na spavanje jer ujutro se rano ustaje i mora ići na posao. Otišao je u sobicu gdje su imali dva kauča.

Dugi i ja popili smo po još jedno pivo nakon čega sam rekao kako bi bilo vrijeme da idem jer i Dugi je ujutro morao na posao. No Dugi je inzistirao da još malo ostanem. Pišalo mi se a pišalo se i Dugom. Izašli smo napolje jer wc se nalazio vani uza stražnji zid kuće. Unutra je bila wc školjka i mala tuš kada te umivaonik. Ja sam ušao u wc a Dugi je pišao napolju. Kada sam izašao iz wc-a Dugi je tog trenutka otresao svoj kurac. Tada sam prvi puta vidi taj veliki kurac koji me opčinio.

Dugom nije smetalo što gledam njegovu kurčinu. Štoviše mislim da je namjerno stajao tako da ga mogu vidjeti. Ušao je u wc i oprao ruke. Tako veliki kurac još nisam imao u svojoj guzi i sad sam opijen pivom i napaljen želio primiti taj kurac u svoju ruku a ne bi imao ništa protiv da ga primim i u guzu.

Krenuli smo prema ulaznim vratima kuće kada me Dugi primio za ruku i pitao:-Da li ti se sviđa moj kurac. Tvojoj mami se jako svidio.- Nasmijao sam se ne znajući što točno reći. Bio sam mu okrenut leđima i imao sam namjeru ući u kuću kada me Dugi rukama zgrabio za guzove. Kako se nisam opirao rukama me obuhvatio oko struka i priljubio se svojim kurcem uz moje dupe. Rekao sam mu kako bi bilo najbolje da uđemo jer bi nas netko mogao vidjeti tu napolju.

Čim smo ušli Dugi se doslovno bacio na mene. Dok me je ljubio u usta i po vratu ja sam rukom raskopčao njegove hlače i uhvatio ga za taj veliki kurac. Raskopčao sam mu remen na hlačama i uskoro je Dugi bio posve gol. Čučnuo sam i uzeo njegov kurac u usta. Majko mila kolika je to kurčina pomislio sam dok sam ga nastojao progutati što sam više mogao. Gutao sam ga a imao sam osjećaj da će mi doći do želuca.

-Želim te jebati. Skini se.- Rekao je Dugi a to je zvučalo više kao naređenje nego kao molba. Nasrtao je mene i grabio me svojim čvrstim i žuljevitim rukama. Objašnjavao sam mu kako ne mogu samo tako primiti njegov veliki kurac u guzicu. Istina želio sam probati taj kurac ali morao sam dobro podmazati šupak. Dok sam se ja skidao Dugi je otišao u sobu gdje je već spavao njegov prijatelj. Iz svoje torbe izvadio sam tubu lubrikanta i obilno sam podmazao svoj šupak.

Dugi se vratio noseći jednu deku koju je položio na pod. Nakon što sam lubrikantom namazao i njegov veliki kurac kleknuo sam na deku i naguzio se. On je rukom držao svoj kurac i glavićem trljao moj šupak. Gurnuo mi je srednji prst pa ga malo zarotirao u mojoj guzi… A onda je krenuo prodirati u mene. Mislim da u moju guzicu još nije ušlo ni pola njegovog kurca a ja sam iskolačio oči u tolikoj mjeri da sam imao dojam da će mi iskočiti iz duplji.

Počeo sam doslovno cviliti poput kuje i moliti ga da izvuče tu zvijer iz moje guzice ali Dugi je nastavio prodirati dalje i dublje ne mareći za moje molbe i vapaje. Rukama sam se upro o prljavi zid i širom otvorenih usta hvatao zrak. Dugi me je nemilosrdno razvaljivao svojim velikim kurcem a ja sam sve jače i glasnije stenjao. Bio sam toliko glasan da sam vjerojatno probudio i njegovog prijatelja u sobi.

Dugi je zastao… Držao je kurac zabijen u moje dupe do jaja i nagnuo se naprijed te me rukom uhvatio za kurac. Drkao je moj kurac koji se nikako nije mogao dignuti do kraja no ipak sam istresao nešto sperme na deku ispod sebe. Potom me nastavio jebati takvom žestinom da  sam dva ili tri puta glavom udario o zid. Da se to ne bi ponavljalo opet sam se rukama upro o zid. Noktima sam doslovno skidao boju sa zida.

Napokon je i on počeo svršavati. Kurca duboko zabijenog u moju guzu svršavao je dugo i obilno. Kada je napokon izvukao kurac iz mene ispružio sam se potrbuške na deku i jednostavno nisam bio u stanju ustati. Dugi me uhvatio ispod pazuha i podigao me s deke. Osjećao sam kako mi se niz noge cijedi sperma iz guzice.

Da me on nije držao ispod ruke ja ne bi bio u stanju stajati na nogama. Približio mi je stolicu i sjeo sam.
-Razvalio si me.- Rekao sam mu a on se samo nasmijao. Malo sam se oporavio i krenuo sam prema svojoj odjeći. Noge su mi drhtale i morao sam se pridržati za rub stola. Dugi mi je rekao kako neću biti u stanju voziti do grada. Da, bio je u pravu. Osim što sam popio prilično piva bio sam izjeban na način da skoro nisam mogao stajati na nogama.

Držeći me oko rukom struka Dugi me odveo u sobu. Polegao me na svoj kauč a on je legao pored mene. Zaspao sam a ujutro kada sam se probudio Dugog kao ni njegovog prijatelja nije bilo. Ostavio mi je pisanu poruku na stolu. U poruci je pisalo kako su njih dvojica otišli na posao. Mene je zamolio da zaključam kuću i ključ stavim ispod tegle s usahlim cvijećem na prozoru.

Osjećao sam se rastureno ali znatno bolje. Istuširao sam se odjenuo, zaključao kuću, sjeo u automobil i odvezao se u svoju garsonjeru. Dugi me nazvao isti dan. Pitao me kako se osjećam te se ispričao ako je možda bio malo grub. Pitao me možemo li se opet vidjeti. Rekao sam mu kako mi treba dan ili dva da se skroz oporavim pa ću mu se javiti.

Vjerojatno pogađate… Javio sam mu se. Nastavili smo se viđati a kako je vrijeme odmicalo sve lakše sam primao njegovu  moćnu bosansku batinu u svoju guzicu. Štoviše počeo sam uživati u tom velikom kurcu. Ono što me najviše oduševilo jest to da sam prilikom primanja tog velikog kurca u guzu doživljavao jake orgazme.

Zbližili smo se u tolikoj mjeri da smo on, njegov prijatelj i ja odlučili naći zajednički i veći stan. Sve u svemu bilo je lijepo živjeti s dvojicom muškaraca koji te skoro pa svakodnevno žele jebati. Da, i njegovom prijatelju dopustio sam da me pojebe. Zašto ne imati jedan kurac u guzi a drugi u ustima? Uživam u seksu s dvojicom muškaraca istovremeno.

-Valentino-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 

Nema komentara:

Objavi komentar