Popularni postovi

06 srpnja, 2018

-Pristao sam da me šef pojebe u guzu kako bi sačuvao posao-


Zahvaljujući Dori dugogodišnjoj prijateljici moje mame uspio sam pronaći posao. Točnije rečeno moja mama je zamolila spomenutu Doru da se angažira i zamoli svog sina da se on angažira i pronađe mi posao u poduzeću gdje je on, Dorin sin, radio.

U ovoj priči Dorinog sina zvat ću Jole. Jole je relativno mlad muškarac. Nije oženjen a inače je vrlo svestran tip. Često odlazi u ribičiju, odnosno pecanje, bavi se plivanjem i planinarenjem. On je voditelj odjela u poduzeću gdje sam se zahvaljujući njemu i zaposlio. Zvali smo ga šefe kao što je to uobičajeno.

Odmah sam shvatio kako baš nije omiljen među zaposlenicima. Spram posla odnosio se krajnje odgovorno i profesionalno a to je tražio i od svojih zaposlenika. Bio je strog, pomalo arogantan ali sve u svemu, što se mene tiče, bio je podnošljiv.

No imao je jednu gadnu naviku. Ostajao bi na poslu dulje od ostalih i tom prilikom volio je otvarati ladice i ormariće zaposlenika. Nije to činio iz nekih bolesnih pobuda nego je na taj način želio saznati što više stvari o ljudima kojima je bio nadređen. Zanimalo ga je npr. tko kakve cigarete puši, kakve i koje novine ili časopise čita te kakve sve stvari i sitnice ljudi čuvaju u svojim ladicama i ormarićima.

Posao sam dobio na ugovor od tri mjeseca. Potom su mi ga produžili za još tri mjeseca, pa opet na tri… Iskreno sam se nadao i vjerovao kako ću u dogledno vrijeme dobiti rješenje za stalno zaposlenje. Tim više jer mi se posao koji sam radio sviđao. Radio sam u jednoj maloj kancelariji s još jednim kolegom. Potom je taj kolega prešao u drugi odjel i ostao sam sam u sobi.

Sve je teklo jako dobro ali onda se dogodilo. Naime iz ureda generalnog direktora stigla je pisana depeša kako se zbog smanjenog obima posla određen broj ljudi mora otpustiti. Znači dobiti otkaz. Naravno, prvi na udaru našli smo se mi koji smo radili na ugovor tako da se na tom popisu pojavilo i moje ime. Što sad učiniti?

Tada sam se sjetio jedne priče koja je kružila u kuolarima našeg odjela. Naime jedna kolegica ispričala nam je kako je opet jedan njezin prijatelj vidio našeg šefa na jednoj divljoj nudističkoj plaži koja je bila raj za svingere i seksualna orgijanja pogotovo u večernjim satima. Taj prijatelj te naše kolegice tvrdio je kako je vidio našeg šefa u situaciji gdje mu drugi muškarac puši kurac i to u više navrata. Puknuo je glas kako je Jole u stvari biseksualac.

E sad priče su samo priče i tko bi znao da li je to samo obična i ni na čemu utemeljena glasina ili je to ipak bila istina. No bilo kako bilo ja sam se odlučio uhvatiti za tu glasinu koja mi se nudila kao slamka spasa. Skovao sam plan i odlučio ga sprovesti u djelo pa što bude neka bude. Bio sam svjestan da ako to nije istina i moj plan se izjalovi čak i da je to o šefu istina izletjet ću iz poduzeća i to bez otkaznog roka i nekakve otpremnine koja nam se nudila.

U ladici svog stola ostavio sam jedne ženske crvene tanga gaćice te tri fotografije snimljene još prije dvije ili tri godine polaroid fotografskim aparatom. Na tim slikama bio sam odjeven u žensko seksi rublje i s perikom na glavi. Istina lice mi se nije vidjelo, barem ne u cijelosti a imao sam i periku na glavi. Znao sam kakav rizik preuzimam i kakvoj eventualnoj blamaži se izlažem. Jer nisam se usudio ni pomisliti što će biti ako Jole sve ispriča svojoj mami a njegova mama mojoj.

Dva dana kasnije shvatio sam da je Jole zavirio u moju ladicu. Naime gaćice su bile u ladici ali polaroid slika nije bilo. E sad sam s nestrpljenjem čekao njegovu reakciju jer nisam znao zašto je uzeo fotografije i kakve namjere ima.

Neizvjesnost je trajala do petka kada se već bližio kraj radnog vremena. U moju kancelariju ušao je Jole i na stol bacio jednu plavu fasciklu. Pitao me mogu li ostati malo dulje na poslu i dovršiti predmete iz te plave fascikle. Naravno da sam pristao.

I kada na poslu više nije bilo nikoga osim mene pojavio se Jole. Pogledao je na svoj ručni sat i pitao me za koliko ću završiti s poslom. Bio sam pri samom kraju i on je prekriživši ruke na prsima strpljivo sačekao da završim. Uzeo je fasciklu koju sam mu pružio a potom je sjeo na rub mog radnog stola. Pitao me čije su ono gaćice u ladici stola. E sad je trebalo odustati ili igrati igru do kraja pa što bude. Nakon kraćeg oklijevanja nekako sam izustio:- Moje.-
Njegov izraz lica se uopće nije mijenjao i to me pomalo brinulo. Nakon kraće šutnje pitao me da li inače oblačim ženske tangice.
-Da, evo i sada imam jedne na sebi.- Odgovorio sam.

Jedino što je rekao bez da da mu se pomaknuo i jedan mišić na licu bilo je:- Daj da vidim.-
Lagano sam ustao sa stolice i raskopčao hlače pa ih spustio dolje. Da, uistinu sam na sebi imao ženske crne tanga gaćice. Jole je posegnuo rukom u unutrašnji džep sakoa pa izvukao one polaroid fotografije. Gledao je u fotografije pa u mene. Zamolio me da se okrenem što sam učinio. Definitivno je uspoređivao guzu sa fotografija s mojom guzom. –I na fotografijama si ti pretpostavljam.- Rekao je. Odgovorio sam potvrdno.

A onda je spremio fotografije nazad u džep. Sišao je sa stola i krenuo prema vratima. I što sad? Pitao sam se u sebi. Već je primio za kvaku na vratima kada je zastao i okrenuo se prema meni.
-Ako imaš vremena mogli otići na jedno piće.- Rekao je. Naravno imao sam vremena. Dočekao me na parkiralištu u svojem automobilu marke Audi. Tijekom vožnje uglavnom smo pričali o poslu. Zanimalo ga je kako mi se sviđa posao i bi li ga želio zadržati.

Parkirao je ispred jedne zgrade i kada sam izašao napolje pogledom sam tražio nekakav kafić u kojem ćemo, kako sam pretpostavljao, popiti piće. No kafića nigdje nije bilo. Kratko je rekao:-Dođi, idemo.-
Ušli smo u zgradu i tek kada smo ušli u lift Jole je rekao kako ćemo piće popiti kod njega u stanu ukoliko nemam ništa protiv.

Naravno da se nisam protivio. Ušli smo u prostranu dnevnu sobu. Jole je otvorio ormarić a ja sam bio toliko uzbuđen da uopće nisam uočio kakvo nam je piće natočio u čaše. Stavio je i led te čaše položio na stolić između dvije fotelje. Nije me ponudio da sjednem i ja sam jednostavno stajao i čekao.

Skinuo je sako pa potom košulju. Nastavio je sa skidanjem i doskora je bio samo u gaćama boksericama.
-Dakle voliš svoj posao, želiš ga zadržati i ne bi htio biti na popisu za otkaz?- Pitao me.
-Upravo tako.- Odgovorio sam. Teka tada skinuo je i gaće. Bio je posve gol i sjeo je u fotelju. Zapalio je cigaretu pa mi se opet obratio:- Dakle ako želiš zadržati posao onda prioni na posao.- Raširio je noge i bilo mi je jasno što sad od mene očekuje.

Kleknuo sam i uistinu prionuo poslu. Dok je on pušio cigaretu ja sam pušio njegov kurac. Jedino što mi je rekao bilo je neka pazim da što manje sperme završi na tepihu. I potrudio sam se. Progutao sam onoliko sperme koliko sam mogao ali ipak je nešto kapnulo i na tepih. Držeći ruku na ustima otišao sam u kupaonicu. Oprao sam ruke, lice i usta. Nakon toga uzeo sam spužvu, krpu i vodu te oprao ostatke sperme s tepiha. Naime, Jole je od mene tražio da tako napravim.
-Sad sjedni i popi piće.-

Dok sam ispijao piće objasnio mi je kako o ovome nikome ne pričam jer osim što ću odmah dobiti otkaz optužit će me da lažem, želim ga difamirati i diskreditirati, a osim toga zadržat će i one moje fotografije. Popio sam piće a on mi je rekao kako sam sad slobodan i mogu ići.

Narednu sedmicu dana Jole se ponašao kao da se između nas nikada ništa dogodilo nije. Valjda je čekao da vidi kako ću postupiti. Nije mi padalo na pamet bilo kome bilo što govoriti. I zahvaljujući mojoj šutnji opet smo završili kod njega u stanu. No ovaj puta dan ranije tražio je od mene da budem odjeven u seksi rublje kao na fotografijama. Nije se zadovoljio samo time da mu pušim kurac. Tražio je i da mu ližem šupak što sam i učinio. No ni tu nije bio kraj. Želio me pojebati u guzicu.

Otišao je u kupaonicu te iz ormarića izvadio kutiju vazelina. Tek tada sam ga prvi puta vidio da se nasmijao. Jedva vidljivo ali se nasmijao. Objasnio mi je kako se on bavi planinarenjem a vazelin mu služi da njime maže planinarske cipele.
-No sada će poslužiti i u drugu svrhu.- Rekao je

Da, podmazao mi je šupak vazelinom i pojebao me. Bio je to početak našeg sad već vrlo učestalog druženja. Moje ime izbrisano je s popisa za otkaz. Barem dva puta tjedno natakne me na svoj kurac ali to je cijena koju sam bio spreman platiti kako bi zadržao posao. Uredno mi kupuje seksi rublje, suknje, šoseve, haljine i šminku a osim toga nabavio je solidnu količinu lubrikanta za analni seks tako da više ne koristimo vazelin.

Jednog dana u našu kuću dovezao je svoju mamu Doru. Moja mama je bila oduševljena. Zvala ga je na kavu, piće i kolače no on se ispričao rekavši kako je u žurbi. Kada je otišla i njegova mama Dora moja draga mama nije prestajala pričati o mom šefu. Između ostalog rekla je:
-Kakav krasan dečko. Ne znam kako to da se već nije oženio. Divan je. Moramo mu se nekako zahvaliti za to što te zadržao na poslu.-
Draga moja mama pojma ti nemaš da me šef Jole već više od tri mjeseca jebe u guzicu i da sam mu se do sada nalizao šupka i nagutao sperme. Naravno to sam pomislio u sebi. Nije mi padalo na pamet to reći svojoj mami.

-Davorko-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 

Nema komentara:

Objavi komentar