Popularni postovi

06 svibnja, 2019

Direktoru pušim kurac, jebe me u guzu i piša po meni


Kruno i ja znali smo se iz ranog djetinstva. On je bio nešto stariji i volio je dominirati uvijek i u svemu za razliku od mene koji sam po naravi bio mirna i tiha osoba. Imponirao mi je i volio sam biti u njegovom društvu. On me je prihvatio za svog prijatelja i na neki način bio mi je zaštitnik. U nekoliko navrata čak se potukao zbog mene, odnosno zbog toga kako bi me zaštitio od nasilnika. Bio sam mu zahvalan zbog toga ali onda je došlo vrijeme da naplati te svoje usluge.

Jako mu se sviđala moja mama i volio je dolaziti u moju kuću kada mame ne bi bilo doma. Tražio je od mene da mu pokazujem donje rublje svoje mame. Mirisao je njezine gaćice i u mome prisustvu drkao na njih. To ga je prestalo zadovoljavati pa je od mene tražio da na sebe odijevam mamine čarape, grudnjake, haljine… Tako odjeven morao sam mu drkati kurac. Istina, to mi nije teško padalo jer volio sam odijevati mamine stvari što sam mu na kraju i priznao.

Od drkanja njegova kurca prešao sam na pušenje a onda me želio tako odjevenog i jebati u guzicu. Teško sam na to pristao ali nisam imao alternative jer ionako smo u svojim bizarnim igricama otišli predaleko i jebanje mene u guzicu bio je čak očekivani i normalan slijed. U stvari i sam sam bio svjestan da da je to samo pitanje vremena.

Sjećam se da mi je prvi puta nekakvom kremom namazao šupak i zabio mi svoj kurac. Boljelo me i baš mi se nije svidjelo. No onda je Kruno negdje nabavio vazelin. Bilo je lakše i manje bolno a s vremenom je bol gotovo nestala.

No vrijeme je učinilo svoje i Krunu su sve više zanimale djevojke a mene je u potpunosti zanemario. Odselio se iz našeg kvarta a nakon nekoliko godina čuo sam i da se oženio.

Vrijeme je prolazilo a moja navika da se odijevam i šminkam poput žene nije jenjavala. Zabavljao sam se s nekoliko muškaraca a onda sam se i ja oženio ali taj brak je vrlo brzo propao.

Godine su prolazile a na Krunu sam gotovo i zaboravio. Sudbina ili slučaj je htio da se sretnemo u jednom kafiću na Cvjetnom trgu. Bio je s nekim društvom. Sve neka uglađena gospoda u skupim odijelima. On je mene prvi uočio i prepoznao me. Prišao mi je i srdačno smo se pozdravili. Razmijenili smo brojeve mobitela i rekao je da će mi se javiti.

Prolazili su dani pa onda i tjedni a Kruno se nije javljao. U nekoliko navrata mislio sam ja njega nazvati ali sam ipak odustao. A onda za divno čudo on je nazvao mene. Pozvao me da se nađemo na piću i pristao sam. Sreli smo se i ispričavao mi se što me nije zvao ali bio je poslovno zauzet a osim toga u dva navrata bio je i na službenom putu. Moglo bi se reći da je postao uspješan poslovni čovjek. Radio je u jednom poduzeću kao komercijalni direktor i bio je suvlasnik u još dvije manje tvrtke. Tri puta se ženio i isto toliko puta rastavljao.

Ja sam završio srednju ekonomsku školu i tu sam stao. Trenutno sam radio u jednom ne baš profitabilnom poduzeću i živio sam kao podstanar. Malo sam se iznenadio kada mi je predložio da se, uz njegovo posredovanje, zaposlim u njegovom poduzeću.

Došao sam osobno kod njega na razgovor i on mi je rekao kako bi mi vrlo lako mogao srediti posao obzirom na moju stručnu spremu. Bio je utjecajan i mogao je potegnuti veze što je i učinio. Doskora sam uistinu počeo raditi u njegovom poduzeću ali na određeno vrijeme uz njegovo obećanje da je to samo formalnost i da ću zasigurno biti primljen za stalno. Radio sam u komercijali i on bi je bio nadređeni. Plaća je bila i više nego dobra. U svakom slučaju znatno viša nego u poduzeću gdje sam prije radio.

Slutio sam da njegovo zanimanje za mene nije nestalo i da se on još uvijek sjeća onih dana kada me jebao u guzu. Kažem da sam slutio a doskora se pokazalo da sam bio u pravu. Koji tjedan prije isteka moga rada na određeno vrijeme pozvao me u svoju kancelariju i rekao kako čini sve što je u njegovoj moći da me prime za stalno.


-Ja mogu potegnuti svoje veze i potrudit ću se po tom pitanju ali i ti se moraš malo potruditi.- Pitao sam ga kako i na koji način a on mi je rekao neka navečer dođem kod njega u njegov stan. Tog trenutka bio sam siguran da će cijena koju moram platiti biti ta da me opet pojebe.

Bio sam u pravu. Navečer sam u dogovoreno vrijeme došao kod njega. Dočekao me u kućnom ogrtaču i ponudio pićem. Stan je bio velik i komforan, a protezao se na dvije etaže. Čim je krenuo s pričom o danima iz naše mladosti znao sam kamo to vodi.

Odveo me na drugu etažu i uveo u jednu sobu. Objasnio mi je kako njegova posljednja žena posjeduje pravo na nužni dio tog stana pa soba u koju me uveo još uvijek pripada njoj. Njemu ne smeta jer ona ionako rijetko kada navrati. Tek toliko da bi uzela neku stvar i ne zadržava se dugo.

Pokazao mi je ugradbeni ormar s kliznim vratima koji se protezao duljinom čitavog zida. Kazao mi je kako je njegova žena bila ljubiteljica seksi rublja, elegantnih šoseva i haljina. Otvorio je vrata ormara i uistinu je tu bilo svega. Pokazao mi je na toalteni stolić s ogledalom i ladice u kojima se nalazila šminka, parfemi i štošta drugo.

Tada mi je rekao kako je već gotovo 90 posto sigurno da će me na posao primiti za stalno.
-Ako se ti malo potrudiš ja ću to znati cijeniti i budi siguran da će sve proteći u najboljem redu.-

Bio sam otvoren i bez okolišanja sam ga pitao da li to znači da on sada od mene očekuje da se odjenem u rublje njegove žene i našminkam. Nasmijao se i namignuo mi. Ništa nije rekao ali shvatio sam da je baš na to mislio. Na odlasku se ipak okrenuo i rekao mi neka obučem nešto kratko i jebozovno.

Dodao je kako će mi ostaviti malo vremena i kada budem gotov neka se spustim dolje do njega. Izbor onoga što sam mogao odjenuti na sebe bio je uistinu velik. Nisam previše razmišljao.

Spustio sam se stepenicama u jebeno kratkoj minici, crnim čarapama i u štiklama s visokom petom.
-Takvog te pamtim samo što mi sad izgledaš još jebozovnije.- Rekao je Kruno. Potom je rekao neka se vratim nazad gore a on je krenuo za mnom. Tek kada smo se popeli nazad shvatio sam zašto je to tražio od mene. Prvo se želio uvjeriti da li sam još uvijek onaj i onakav kakvog me pamtio. Kada se uvjerio da je tomu tako želio je obnoviti sjećanja i provesti ih u praksi.

U ladicama toaletnog stolića nalazile su se osim raznovrsne šminke i razne kreme, pomade ali i lubrikanti. Kruno je ispod ogrtača bio gol. Ogrtač je skinuo sa sebe i ponudio mi svoj kurac na pušenje. Potom mi je šupak ali i svoj kurac podmazao lubrikantom. Slijedilo je jebanje u guzicu. Zabijao se u mene s užitkom.

Nakon što mi je guzu napunio spermom rekao mi je neka se istuširam a potom neka dođem dolje. Nakon što sam se spustio stepenicama ogrnut ručnikom sjeli smo i razgovarali. Bio je petak i sutradan nismo radili. Popili smo   još nekoliko pića a onda me odveo u svoju sobu. Pala je još jedna runda seksa ili preciznije rečeno jebanja moje guzice od strane njega. Iako nisam bio odjeven u seksi rublje nije mu smetalo. Jedino što je tražio od mene bilo je da na noge obujem štikle. Štikle su mu bile fetiš.

Ujutro me dočekao s kuhanom kavom a dok sam ulazio u kuhinju razgovarao je s nekim na mobitel. Lice mu je bilo ozbiljno pa čak i malo zabrinuto. Pitao sam se što je razlog tome ali nisam to glasno izgovorio. On je mene pitao da li uistinu želim zadržati posao. Odgovorio sam potvrdno. A kako i ne bi. Posao je dobar i jako dobro plaćen.

Tada mi je rekao kako je i on uspio u poslu i napredovanju zahvaljujući podršci i preporukama nekih svojih prijatelja. Isprva nisam shvaćao što mi time točno želi reći.
-Još postoje dva uvjeta koja moraš zadovoljiti da bi bio primljen za stalno.-
Zanimalo me koja su to dva uvjeta i objasnio mi je prvi uvjet. Kazao mi je kako bi se malo trebao potruditi i zadovoljiti tu dvojicu njegovih prijatelja. Pričao im je o meni i zainteresirali su se. Htjeli bi probati nešto drukčije.

-Pa ako baš moram učinit ću to.- Odgovorio sam. Tek tada se nasmiješio. Rekao je kako mogu stanovati kod njega jer stan je dovoljno velik a osim toga ne moram ništa plaćati što mi je itekako odgovaralo. Potom mi je objasnio kako će ta dvojica njegovih prijatelja doći navečer. Želio je da ih dočekam seksi odjeven i našminkan. Upoznat će ih sa mnom, poslužit ću im piće a potom ako budu željeli neka budem susretljiv spram njih. Znao sam vrlo dobro što znači to biti susretljiv.

I bio sam. Obojica su došli i djelovali malo pripito ali bili si kulturni. Pokazali su zanimanje za mene i to poprilično zanimanje. Krenulo je s pušenjem njihovih kuraca a potom me jedan jebao u šupak dok sam drugom pušio kurac. Ispraznili su svoja jaja i zadovoljni napustili Krunin stan.

U nedjelju mi je Kruno pomogao da preselim svoje stvari u njegov stan. Kada sam se već raspakirao Kruno me podsjetio i na drugi uvjet. Rekao mi je kako se čuo s dvojicom prijatelja od protekle noći i kako su zadovoljni te će se vrlo rado zauzeti za mene. To je bila dobra vijest… Ali još uvijek nisam znao koji je to drugi uvjet.

Najprije mi je kruno natuknuo kako sada sve ovisi o njemu. Dakle on je taj o kojem ovisi hoću li dobiti stalno zaposlenje. Nešto je konkretno želio reći i pripremao je teren.
-Znaš, sa svojom zadnjom ženom prakticirao sam nešto što mi se jako svidjelo. Volio bi da i s tobom radim istu stvar.-
-Što točno?- Zanimalo me.
-Ona je pristajala da pišam po njoj i meni se to jako svidjelo.- Rekao je Kruno.

Dakle to je to. Omogućio mi je besplatno stanovanje i osigurat će mi posao a zauzvrat ću mu pušiti kurac i jebat će me u guzicu. Ali eto to ipak nije bilo dovoljno. Želio je i pišati po meni. Što sam mogao napraviti? Odbiti ga pa ostati bez posla, iseliti se iz stana i gdje sam onda. Sam, bez posla i bez krova nad glavom. Podlac Kruno doveo me pred svršeni čin i nisam imao izbora.  S godinama Kruno se pretvorio u nastranog perverznjaka a ja sam mu bio trenutna žrtva. Osjećao sam se kao muha u paukovoj mreži.

I sada jest tako kako jest. Kruno uživa jebati me odjevenog i našminkanog kao žena. Usta i guzicu nemilice mi puni spermom a onda me odvede u kupaonicu gdje moram ući u kadu da bi on potom pišao po meni. Nisam to prihvaćao s oduševljenjem ali sada sam se već navikao.

-Teo-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
 

Nema komentara:

Objavi komentar