Popularni postovi

30 svibnja, 2018

Dva kurca u mojoj guzici (epizoda druga)


-EPIZODA DRUGA- Seks s Rankovim prijateljem

Kako sam u prvoj priči, odnosno prvoj epizodi, napisao Ranko i ja sastajali smo se uglavnom krajem tjedna u stanu Rankovog prijatelja Vladimira. Ukoliko priču niste pročitali možete je pročitati ako kliknete ovdje: Sperma u kavi

Te subote došao sam kao i obično do ulaza na boćalište ali Ranka koji bi me uvijek dočekivao nedaleko od ulaza kako bi mi dao ključ Vladimirova stana sada nije bilo. Ušao sam u prostor boćališta i ušao u brvnaru u kojoj se nalazila u prvoj priči već spomenuta gostionica. Vlasnik gostionice koji se nalazio iza šanka već me je poznavao. Palcem mi je pokazao na masivnu zavjesu iznad koje je flomasterom pisalo VIP ZONA.

Ušao sam u taj prostor a jedini gost unutra bio je Vladimir. Sjedio je sam za stolom i ispijao pivo. Sjeo sam i pitao gdje je Ranko. Vladimir mi je objasnio kako je Ranko neplanirano i iznenada morao odvesti svoju suprugu u Zagorje gdje su imali malu drvenu kućicu.

Obzirom da je ta kuća bila u prilično derutnom stanju Rankova žena odlučila ju je srušiti te na istom mjestu dati izgraditi novu i zidanu. Ranku se ta ideja uopće nije svidjela ali protiv ženine volje nije mogao učiniti apsolutno ništa. Tog dana trebali su se kod te kućice, Rankova supruga i on, sastati s radnicima koji su trebali staru kuću srušiti te na istom mjestu izgraditi novu.

Pa dobro sad, što je tu je… Odlučio sam i ja popiti pivo pa otići svojim putem. No Vladimir me odgovorio od tog nauma kazavši kako hladnjak u gostionici ne radi i pivo je prilično toplo.
-Pa dobro. Možemo otići do nekog drugog kafića.- Rekao sam Vladimiru na što je on i pristao.

I dok smo išli prema obližnjim zgradama Vladimir me iznenadio jer pozvao me da odemo kod njega u stan i kod njega popijemo pivo. U prvoj priči napisao sam kako je Vladimir rekao da nikada ne bi pristao na seks s muškarcem pa makar bio odjeven i našminkan kao žena. Sjetio sam se tih njegovih riječi. Kao da mi je pročitao misli Vladimir je rekao:-Da se razumijemo. Zovem te samo na pivo i ništa više.-

Sjeli smo u njegovu dnevnu sobu koja je ujedno bila i blagovaonica s malom kuhinjom. Iz hladnjaka je izvadio pivo te na stol stavio čaše i boce. Gotovo smo ispili dvije limenke fino rashlađene pive kada se oglasio moj mobitel. S druge strane bio je Ranko.

Ispričao mi se i rekao kako će mi Vladimir sve objasniti. Odgovorio sam mu kako već sve znam i kako se nalazimo kod Vladimira.
-Opa! Nije vrag da se moj prijatelj Vladek napalio na tebe.-
-Mislim da nije.- Kratko sam odgovorio.
Ranko je zatražio da mobitel dam Vladimiru što sam i učinio.

Vladimir je izmijenio nekoliko rečenica s Rankom a potom se nekoliko puta glasno nasmijao te mi vratio mobitel. Ranko mi je rekao neka budem dobar s Vladekom te ako on ima kakvih želja neka mu ih slobodno ispunim. Znao sam da je nešto slično rekao i Vladimiru.

-Hajde da mi popijemo po još jednu pivicu ukoliko nisi u žurbi.- Rekao je Vladimir a ja sam pristao. Sad tko zna koja je to već pivica bila i koliko ih je do tada popio Vladimir jer postao je razgovorljiv. Ispričao mi je kako mu je Ranko pokazao neke moje slike i snimke koje je imao spremljene u mobitelu. Čak mi je priznao kako ga je Ranko nagovarao u više navrata da nam se pridruži u našim igricama.

Pitao sam Vladimira kako su mu se svidjele slike i snimke koje mu je Ranko pokazao. –Pa sve u svemu svidjele su mi se, moram priznati.- Odgovorio je Vladimir. Malo je šutio kao da oklijeva a onda mi rekao kako na slikama ne izgledam loše i kako bi me volio vidjeti onako odjevenog i uživo. –Ali samo vidjeti.- Naglasio je.

Dobro, nisam imao ništa protiv i rekao sam mu kako ću otići i preodjenuti se. Učinio sam tako i kada sam se nakon nekih dvadesetak minuta pojavio u sobi odjeven i našminkan kao žena Vladimir je napućio usne i zaklimao glavom gore, dolje.
-Fakat imaš dobre noge, moram to priznati.- Rekao je.

Sjeo sam na kauč pored njega uzeo limenku i kucnuli smo se. Vladimirov pogled svako malo zalutao je na moje noge a rukom je nekoliko puta dodirnuo svoj kurac. Shvatio sam kako ga je moja pojava uzbudila i kako više nije toliko siguran u to da ne bi pristao na seks s muškarcem odjevenim kao žena.

Stavio sam ruku na njegov kurac a on me brže bolje uhvatio za ruku. Objasnio sam mu kako se možemo malo zabaviti i neka vidi da li će mu se to svidjeti ili ne. Ništa nije rekao ali stisak njegove ruke je popustio. Raskopčao sam mu remen na hlačama, potom dugme i rastvorio zaporak na hlačama.

Zavukao sam mu ruku u gaće i primio ga za kurac. Lagano sam mu ga drkao i bilo je očito da mu se to sviđa jer nije se protivio.  Odlučio sam otići i korak dalje… Spustio sam glavu bliže njegova kurca a onda ga lagano počeo lizati i pušiti. Vladimir je tiho ali isprekidano disao i lagano se guzom vrpoljio na kauču. Prekinuo sam s pušenjem njegova kurca, podigao glavu ali rukom sam i dalje lagano gnječio njegovu batinu:-Sviđa li ti se to što ti radim?-Pitao sam ga.

Tada je učinio nešto što me uistinu skroz iznenadilo. Umjesto odgovora Vladimir me čvrsto zagrlio i poljubio u usta. Dok mi je jezik gurao duboko u usta rukom je drkao moj kurac. Ljubili smo se i uzajamno si drkali kurčeve. Ja sam bio taj koji je prvi svršio… na moje iznenađenje Vladimir se pokazao vrlo potentnim i izdržljivim.

Polegao me je na kauč stavivši mi jastuk ispod glave a potom stao iznad mene. Nagnuo se iznad mene oslonivši se rukama o naslon kauča. Ritmičkim pokretima gurao je i vadio kurac iz mojih usta da bi me u jednom trenutku pitao:-Hoćeš li progutati i moju spermu kao što gutaš Rankovu?-

Nisam mu stigao odgovoriti jer već u idućem trenutku usta mi je napunio svojom spermom od koje sam uistinu veći dio progutao. Duboko je uzdahnuo, podigao gaće i hlače  pa se izvalio u fotelju. Sjeo sam i rukom obrisao usta i lice od ostataka njegove sperme. Pogledao sam sat na zidu i rekao kako sad moram krenuti. Otišao sam u kupaonicu kako bi se oprao i preodjenuo.

Vratio sam se u sobu a Vladimir je i dalje sjedio u fotelji ispijao pivo i pušio. Pitao me želim li popiti još jedno pivo no odbio sam rekavši kako uistinu moram krenuti. Vladimir me ispratio do ulaznih vrata a onda mi rekao kako me nešto mora zamoliti. Pitao sam što. Želio je da do daljnjega Ranku ovaj naš susret i ovo što se između nas dogodilo ne spominjem. Nisam znao zašto mu je to važno ali nisam ga ni pitao. Obećao sam mu da ako on tako želi neću Ranku ništa spominjati.

Kada mi je dva dana kasnije zazvonio mobitel iznenadio sam se vidjevši da me zove nitko drugi do Vladimir. Želio se naći sa mnom ali ne u stanu. Kratko sam razmislio i prihvatio njegov poziv. Našli smo se u jednom kafiću prilično udaljenom od njegova stana. Bio je iskren i otvoren. Priznao mi je kako mu se svidjelo ono od prije neki dan i kako bi to volio ponoviti. Ali, dodao je kako bi volio i nešto više od pušenja i drkanja. Znao sam na što misli. Želio me jebati u guzicu.

-A Ranko? Što s Rankom?- Pitao sam. Objasnio mi je kako bi volio da još neko vrijeme Ranko ništa ne dozna. Sve to me pomalo zaintrigiralo. Nekako mi se činilo zabavnim i uzbudljivim varati Ranka s njegovim najboljim prijateljem.  Nadalje me zanimalo što ako me Ranko vidi kada budem dolazio u njegov stan. Kako mu to objasniti?

-Ne moramo se sastajati u stanu. Znaš li što je to dogging seks?- Pitao me Vladimir.
Znao sam… No nisam to očekivao. Seks negdje vani, u prirodi ili u automobilu. Rekao sam mu kako mi se to čini malo riskantno ali Vladimir je rekao kako njega baš takva vrsta seksa uzbuđuje.

-Evo sutra se možemo naći ovdje. Sjest ćemo u moj auto  i odvest ću te na jedno jako lijepo i skrovito mjesto. Uzet ću nešto od tvog seksi rublja, šminke i periku. Volio bi da budeš plavuša ako nemaš ništa protiv.- Pojasnio mi je Vladimir.

Iskreno, nije mi bilo svejedno ali činilo mi se uzbudljivim i pristao sam. Uistinu je došao s torbom u automobilu gdje se nalazilo moje rublje, šminka i plava perika. Dok smo se vozili prema tome mjestu negdje u prirodi ja sam pogledao stvari u torbi. Jedna stvar mi je nedostajala.

-Čuj, ako želiš nešto više od drkanja i pušenja onda pretpostavljam da me želiš jebati u guzu.- Rekao sam a Vladimir je odgovorio potvrdno. Tada sam mu rekao kako je trebao uzeti neki lubrikant kojim bi mi podmazao šupak. Odgovorio mi je kako među stvarima nije uspio pronaći ništa takvo ali neka ne brinem jer ima nešto drugo.
-Što?-Pitao sam.

Rekao mi je neka otvorim pretinac. Učinio sam to i unutra vidio kutiju vazelina. Uzeo sam tu kutiju u ruke a Vladimir se samo nasmijao.
-Uvijek sam maštao o tome kako jebem neku plavušu u guzicu i to negdje u prirodi, na otvorenom.- Rekao je i opet se nasmijao.

Što reći nego to da mu se želja, barem na neki način, ispunila. Jebao me je u guzu na travi odjevenog u žensko seksi rublje i s plavom perikom na glavi.



-Viktor-ija-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 

Nema komentara:

Objavi komentar