Popularni postovi

26 kolovoza, 2018

Guzu mi spermom puni muž moje kćeri


Moja bivša žena i ja malo toga smo imali zajedničkoga osim dvije bitne stvari. Ona je varala mene i ja sam varao nju. To nam je bila prva zajednička stvar a drugo što nam je bilo zajedničko jest bilo to da smo, ona i ja, jedno drugoga varali s muškarcima.

Brak nam je ionako već dulje vrijeme bio klimav i visio je o koncu a konačno je svemu došao kraj kada je moja žena razotkrila moju, dugo vremena strogo čuvanu, tajnu. Kada je otkrila da se volim odijevati, šminkati i izgledati kao žena to je bio definitivan kraj. Zahvalan sam joj jer bez obzira na sve ona o mojim sklonostima nikome nikada ništa nije rekla pa čak ni našoj kćeri Ladi. Uglavnom razveli smo se i ona se iselila iz naše obiteljske kuće te se udala za muškarca s kojim je ionako već dulje vrijeme održavala vezu.

O tome kako me razotkrila neću ovdje sad pisati jer za samu priču i nije bitno a osim toga dugo bi trajalo. Dakle kćer i ja ostali smo živjeti u kući. Kćerka je završila ekonomski fakultet i zaposlila se. Jednog dana u kuću je dovela mladog muškarca s kojim se namjeravala vjenčati. Taj muškarac zove se Krešimir.

Vjenčali su se ali nakon nešto više od dvije godine braka sve se raspalo. Lada je upoznala drugog muškarca i jednostavno napustila Krešimira. Formalno pravno oni su i dalje bili u braku i još su uvijek. Nisu se službeno i sudski razveli.

Krešimir je bio deprimiran i jako ga je pogodilo to što ga je Lada napustila. Bio je zaljubljen u nju i volio ju je ludo. Ostao je živjeti u kući nadajući se kako će se Lada ipak vratiti. Kada je shvatio da od toga neće biti ništa želio se odseliti ali ja sam ga nagovorio da ostane.

Krešimir je bio seosko dijete, provincijalac koji je došao živjeti u veliki grad, zaposlio se te uz rad  dodatno obrazovao. Meni osobno bio je vrlo drag i simpatičan a sada kada smo živjeli zajedno, obojica bez žena, još smo se više zbližili.

Jedno subotnje poslijepodne otišli smo u grad te uglavnom obilazili kafiće. Po povratku kući sjeli smo za stol kako bi popili još koju i malo popričali. Vjerojatno zbog količine pića koju smo popili Krešimir mi je otvorio srce i dušu. Rekao mi je kako je uvjeren da ga je Lada napustila zbog toga što je nije uspijevao seksualno zadovoljiti na način kako bi to trebao.

Pitao sam ga zašto tako razmišlja. Duboko je uzdahnuo a onda mi ispričao kako je po dolasku u grad upoznao muškarca koji mu je omogućio da stanuje kod njega. No taj muškarac je bio gay, tj. homoseksualac. Krešimir nije trebao plaćati stanarinu ali je zato tog muškarca jebao u guzicu i naravno taj muškarac mu je redovito pušio kurac.

Nije mu se takav oblik seksa s drugim muškarcem gadio. Štoviše počelo mu se i sviđati. No kada se malo skrasio i pronašao solidno plaćen posao otišao je jer svoju budućnost je želio izgraditi s nekom ženskom osobom. Zamolio me da tu njegovu životnu epizodu nikome ne spominjem a pogotovo ne Ladi.

Obzirom da je on bio iskren spram mene i ja sam odlučio biti iskren prema njemu. Ispričao sam mu razloge razvoda od svoje žene i stekao sam dojam kako mi baš i ne vjeruje. Zamolio sam ga da me sačeka dvadesetak minuta.

Kada sam se pojavio u kuhinji odjeven u crne mrežaste čarape, sa štiklama na nogama, našminkan i s perikom na glavi doslovno je zinuo od iznenađenja. Sada sam i ja njega zamolio da o ovome nikome ništa ne govori pa ni Ladi koja pojma nije imala kakvog tatu ima.

Od odlaska moje kćeri prošlo je već gotovo sedam mjeseci. Sve to vrijeme Krešimir ni s jednom drugom ženom nije stupio u seksualni odnos. Dečko je bio nabrijan i željan seksa a ja sam inače, kada god bi se obukao poput žene, doživljavao silno uzbuđenje pa je tako bilo i ovaj puta.

Priznajem da sam pomalo opijen alkoholom i odjeven u žensko seksi rublje lagano stao zavoditi Krešimira. Činilo mi se da nije baš ravnodušan spram mene ali oklijevao je kao da ne zna kako postupiti u ovoj nastaloj situaciji. Ustao sam od stola i rekao mu kako je vrijeme za spavanje. I on je ustao te smo obojica izašli u hodnik. Prije nego se zaputio k sobi koja je inače bila spavaća soba moje kćeri i njega rekao sam mu:- Krešimire, ako želiš možeš prespavati sa mnom u mojoj sobi.-

Stajao je i gledao u mene… Prstima ruke prošao je kroz kosu a onda napokon progovorio pitajući me:-U tvom krevetu s tobom?-
-Naravno.- Odgovorio sam i osjećao malu tremu jer priznajem bojao sam se njegove reakcije na moj prijedlog.
-Paaa… Može ali pod uvjetom da budeš ovako odjeven.- Rekao je a ja sam se nasmijao i krenuo prema svojoj sobi lagano njišući guzovima.

Istuširao se i nakon petnaestak minuta posve gol pojavio se u mojoj sobi. Legao je pored mene a ja sam ga krenuo maziti po golom tijelu ljubeći ga od usta, preko vrata, prsiju, trbuha… Popušio sam mu kurac i dozvolio mu da mi svrši u ustima. Te noći to je bilo to. Bio je umoran i iscrpljen i zaspao je.

No to je ipak bio početak naše vrlo burne seksualne veze koja i dalje traje. Poza koju Krešimir najviše voli jest da legne na leđa a ja ga opkoračim. Okrenut sam mu leđima a on me drži za bokove ili za guzove i lagano me nabija na svoj kurac. Istinski uživa gledati kako njegov kurac ulazi u moju guzicu.

Ne znam kako su moja kćer i on vodili ljubav ali u odnosu spram mene Krešimir se pokazao i dokazao kao vrstan ljubavnik i jebač. Potentan je, vrlo maštovit i pomalo nezasitan. Gotovo da nema dana a da mi svojim kurcem na razvali guzu i obilno je napuni spermom. To što je poneki puta prilično grub pa mi prstima širi šupak do boli ne uzimam mu za za zlo. Malo boli ne škodi i to je otprilike nešto kao začin dobrom jelu.

S kćerkom se rijetko viđam. Uglavnom komuniciramo putem mobitela. Pomalo se iznenadila kada sam joj rekao da Krešimir i dalje živi u kući.
-On se još uvijek nada da ćeš mu se vratiti.- Rekao sam joj na što se ona nasmijala i rekla kako se to neće dogoditi ali nema ništa protiv toga da živi kod mene. Pitao sam je što s razvodom a ona je lakonski odgovorila kako za to ima vremena jer ni ona a ni muškarac s kojim trenutno živi nisu baš zainteresirani za to da svoju vezu ozakone brakom.

Meni to također odgovara. Krešimir me jebe u guzu i zadovoljan je kao i ja. Ladu gotovo više uopće ne spominje. Svjestan sam toga da bi vrlo vjerojatno jednog dana Krešimir mogao poželjeti upoznati neku ženu i zasnovati obitelj. No ako tako mora biti neka bude. Za sada nam je obojici lijepo pa neka traje dok traje.

-Tomas-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
 

2 komentara: