Popularni postovi

26 svibnja, 2019

Dečko moje mame voli da ga jebem u guzicu


Mama je dugo vremena bila mišljenja i sama sebi predbacivala to da je ona kriva što ja izgledam, a uz to se još odijevam, šminkam i ponašam kao djevojka, odnosno žena. Uvjeravao sam je da to nema veze s njom već da sam ja vrlo vjerojatno rođen u krivom tijelu. Nisam žensko ali ipak se osjećam kao žensko biće. Čak me i vlastiti otac, blago rečeno, prezirao. Nakon što su se mama i on rastali ostao sam živjeti s mamom a ona me u konačnici prihvatila takvog kakav jesam.

Nakon rastave od oca mama je pokušala ostvariti vezu s nekoliko muškaraca ali bez uspjeha. Uglavnom svi ti muškarci nisu bili spremni prihvatiti mene, odnosno moju osobnost a neki su me nazivali, pederom, bolesnikom, nakazom i slično.


A onda je u mamin život ušao stanoviti Dalibor. Iako dosta mlađi od mame s njim je uspjela ostvariti trajnu vezu. Spram mene Dalibor je pokazivao razumijevanje i to što više sličim djevojci nego mladiću njemu nije smetalo. Ne samo da je imao razumijevanja već je prema meni razvio i određene simpatije koje su s vremenom prerasle u nešto mnogo više.


Što smo se više upoznavali pa tako i zbližavali sve otvorenije smo razgovarali o raznim temama vezanim uz moju, ali i njegovu, seksualnost. Došli smo dotle da se skroz otvorio i priznao mi kako je tijekom svog više mjesečnog boravka u Parizu upoznao jednog transeksualca koji je bio rodom iz Brazila. Taj transeksualac, ili transeksualka, bavio se prostitucijom a kako su živjeli u istoj zgradi često su se sretali.

Priznao mi je kako je s tom osobom ostvario i seksualnu vezu. Zamolio me da o tome mami ništa ne govorim. Bio sam mišljenja kako je tog transeksaualca jebao u guzicu ali prevario sam se. U stvari, prvo sam pomislio kako Dalibor i sa mnom želi ostvariti takav odnos. Kažem da sam se prevario jer Dalibor mi je priznao da je njega taj transeksualac jebao u guzicu.


Pitao sam ga zašto mi je sve to ispričao i da li je možda razlog tome taj što mu se to svidjelo pa bi ponovo htio probati takvu vrstu seksa. Malo je oklijevao s odgovorom a onda je ipak priznao da sam u pravu. No odmah je rekao kako to nije moguće. Pitao sam ga zašto misli da to nije izvedivo.
-Postoje dva razloga. Prvi je taj što sada živim s tvojom mamom s kojom se namjeravam vjenčati. A drugi razlog je taj što bi želio da ta osoba budeš ti. Eto zato to nije moguće ni izvedivo.- Rekao je u jednom dahu.


Njemu je uistinu postalo neugodno i čak se zacrvenio u licu. Vjerojatno je u mislima samom sebi predbacivao to što je bio u tolikoj mjeri iskren prema meni. Smješkao sam se a on me opet molio da mami ne govorim ništa. Obećao sam mu da neću. Zamolio sam ga da me sačeka petnaestak minuta i napustio sam sobu.

Toliko mi je trebalo da se na brzinu našminkam, obujem štikle i odjenem kao žena. Kada sam se vratio u sobu gledao me raširenih očiju i bez riječi.
-Ako uistinu želiš ono što si mi malo prije rekao tu sam. Možemo pokušati a mama za to ne mora saznati.- Rekao sam mu a on je progutao knedlu.


Sjedio je na kauču a ja sam mu prišao i zadigao suknju. Bio sam bez gaćica i moj kurac nalazio se dvadesetak centimetara od njegova lica. Činilo se da oklijeva a onda me rukom primio za kurac i počeo ga drkati. Kada mi se kurac dignuo uzeo ga je u usta i popušio mi ga. Svršio sam mu u usta a većinu sperme je progutao.


Za nešto više nismo imali vremena jer mama se uskoro trebala vratiti s posla. Obzirom da je tih dana Dalibor koristi godišnji odmor znao sam da ćemo imati dosta vremena za sebe. Sutradan ujutro čim je mama otišla na posao, posve gol ali sa šminkom na licu i u štiklama ušao sam u njihovu spavaću sobu. Dalibor se probudio i bio je samo u gaćama. Svukao sam mu gaće a on se tome nije protivio. Drkao sam mu kurac i on je definitivno uživao. Nakon što je svršio otišao sam nam skuhati kavu. On se za to vrijeme istuširao.


Nismo se odijevali već smo obojica posve goli ispijali kavu i pričali. Ustao sam od stola i iz svoje sobe donio jednu plastičnu kutijicu koju sam stavio na stol. Pitao me što je to.
-Vazelin. Mislim da će poslužit će svrsi.- Odgovorio sam.
Pretpostavljao sam kako je normalan slijed, da sa nakon što je on meni popušio kurac a ja njegov izdrkao, jebanje u guzicu.


No činilo mi se kao da oklijeva pa sam ga pitao želi li da ga jebem u šupak ili ne želi. Oda, želio je. Bez riječi se ustao, okrenuo mi se leđima i naguzio se. Podmazao sam njegov šupak pa potom svoj kurac i krenuo ga jebati. Mogao sam konstatirati kako ga je ta brazilska transeksualka u Francuskoj jako dobro razradila jer moj, ne baš veliki kurac, bez problema je ulazio u njegov šupak. Svršio sam u njegovoj guzici a on je bio oduševljen. Zagrlio me i poljubio u usta.


Trenutno se mama i Dalibor uvelike spremaju za vjenčanje. Mama je sretna jer bojala se da njihova veza, zbog razlike u godinama, neće potrajati a eto ipak jest. Dodatno je sretna što, kako ona kaže, Dalibor ne pokazuje nikakve averzije prema meni.

Naravno, mama ne zna da mi njezin dečko, odnosno budući muž, puši kurac i da ga jebem u guzicu kada god nje nema kod kuće. Mama je sretna, Dalibor uživa a meni jebanje njega u guzicu ne predstavlja problem
Svi zadovoljni.




-Alen-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
 





Nema komentara:

Objavi komentar