Popularni postovi

11 veljače, 2019

Bio sam rob-inja i žrtva brutalnog iživljavanja


-Ova priča nastavak je priče "Tražio je od mene da pijem mokraću i gutam spermu" pa ako taj prvi dio niste pročitali možete ga pročitati tako da kliknete >>> OVDJE

Ozren i ja zabavljali smo se već skoro tri mjeseca. Ja sam pristajao biti u ulozi podređene i poslušne kuje a on je uživao u ulozi dominantnog, strogog i zahtjevnog macho muškarca. Uživao u svojoj nadmoći a ja sam također uživao u svojoj ulozi. U prvom dijelu, tj. u prvoj priči, napisao sam kako je Ozren bio nadahnut filmom „Pedeset nijansi sive“. No dodatno su ga palile priče koje bi pročitao na ovom blogu ali i na nekim drugim Internet stranicama. Mahom su to sve bile priče gdje je jedna osoba poslušna (submisivna) a druga stroga i dominantna.

Iznenadilo me kada mi je jednog dana rekao kako se razvodi od svoje žene. Odlučio se odseliti u stan koji je imao u nasljedstvu a koji je inače iznajmljivao. Uz to je s još dvojicom partnera odlučio osnovati malo poduzeće i pokrenuti vlastiti biznis.

Druga stvar koja me iznenadila bilo je to što je mene pozvao da pođem s njim i da živim u njegovom stanu. Prijavit će me kao djelatnika u svom novoosnovanom poduzeću ali ja se ne moram brinuti jer neću obavljati nikakve fizičke poslove na terenu. Moja zadaća će biti da održavam stan urednim i čistim, da mu ponekad nešto skuham te da vodim bilješke vezane za posao.

Nisam dugo razmišljao i pristao sam. Moji roditelji se nisu protivili. Naravno pojma nisu imali kakav odnos smo Ozren i ja imali a osim toga otac mi je rekao kako je ionako krajnje vrijeme da se ozbiljno primim nekog posla. Inače moji roditelji su cijenili Ozrena kao dobrog susjeda te vrsnog, kvalitetnog i vrijednog majstora.




U početku našeg zajedničkog života sve mi se činilo idealnim. Sada sam nesmetano mogao, a to je Ozren i od mene zahtijevao, biti stalno našminkan i odjeven kao žena. Ozren nije štedio novca kada sam ja bio u pitanju. Nabavio mi je nekoliko vrlo lijepih i kvalitetnih ženskih perika. Uz to nakupovao mi je vrhunske šminke i pregršt razne ženske odjeće, seksi rublja, čarapa, te cipela i čizama. Sviđalo mi se to i uživao sam. Da uživao sam biti i osjećati se kao djevojka, odnosno žena.

Najuzbudljivije od svega bili su mi oni trenuci kada bi s Ozrenom izašao negdje van u grad. Našminkan i odjeven kao žena. Toliko sam se uživio u svoju ulogu i usavršio u šminkanju da nitko tko bi me vidio na ulici ili u kafiću nije mogao primijetiti da nisam prava žena. Da, to me uistinu veselilo i uzbuđivalo. Ponekad bi mi Ozren namjerno zadigao suknju i tako ljudima iza nas otkrio moju guzu. Nije me to smetalo.

No stvari su malo pomalo počele izmicati kontroli. Ozren je postao posesivan i vrlo zahtjevan. Smetalo bi ga kada bi izašli negdje van i kada bi me netko od muškaraca primijetio i bacio pogled na mene. Naravno, bilo je i onih muškaraca koji su bili zgodni i sviđalo mi se onako diskretno koketirati s njima. No to bi bilo sve jer ni sa kim se nisam upuštao u bilo kakva poznanstva što je ionako bilo nemoguće zbog stalne Ozrenove prisutnosti. No Ozrena je ipak to sve jače i sve više ljutilo. Isprva sam mislio da glumi ljubomoru koja bi rezultirala ljutnjom pa mi je to čak bilo i simpatično na neki način.

On ne samo da je čitao priče na ovom blogu nego ih je temeljito proučavao a onda bi ono što bi mu se svidjelo i što mu se činilo zanimljivim primjenjivao i na meni u bukvalnom smislu ili bi dodao još nešto svojega i time bi dodatno začinio naše bizarne i perverzne igre.

Ozren je posjedovao jednu kemijsku olovku na čijem gornjem dijelu se nalazio pečat (žig) s njegovim imenom i prezimenom. Osim toga posjedovao je i jedan stari pečat kojeg više ionako nije koristio. To je bio onakav pečat na kojem se ručno pomiču datumi. Kažem da ga nije koristio ali za jednu stvar ipak jest.

Naime kada bi me pojebao u guzicu na guzu bi mi udario prvo onaj žig sa svojim imenom a onda ispod njega lupio bi mi žig s datumom kada me jebao. Doskora mi je guza bila puna žigova. Istina, oni bi s vremenom izblijedili ali on je stavljao nove jer me redovito žigosao. I dalje me vodio u kafiće ili restorane i trebalo mi je neko vrijeme pa da shvatim kako on jedva čeka da netko od muškaraca baci oko na mene kako bi imao razlog da me kazni.

Iako sam se ja trudio ne uzvraćati poglede ali ni koketirati ni sa kim njemu je i samo to što bi me netko promatrao bio dovoljan razlog da me kazni. A kažnjavao bi me na razne načine. Npr. Vezao bi me za radijator a onda bi me ispljuskao po guzici. Nekada samo dlanom ruke a nekada s kožnatim remenom. Nabavio je i jahači bič kakvog koriste jahači konja.

Tim bičem znao bi me pošteno namlatiti po dupetu.  Uživao je jahati na meni. Dok bi jahao na meni jednom rukom bi držao lanac ogrlice koju sam stalno  morao nositi  vrata a u drugoj bi držao bič i njime bi me žestoko mlatio po dupetu.

Jedna od kazni bila je i ta da me jebe s prezervativom navučenim na kurac. Sadržaj prezervativa, odnosno spermu, prosuo bi po plčicama koje su se nalazile na podu a potom bi ja tu spermu morao polizati. To ga nije zadovoljilo pa je došao na ideju da spermu iz prezervativa prosipa u wc školjku u koju bi se prethodno popišao ali ne bi pustio vodu. Tjerao me je da ližem unutrašnjost wc školjke i uživao je u tome.

Redovito mi je spermom punio kavu ili bilo koje drugo piće ali ni to mu nije bilo dovoljno pa mi je svojom spermom zalijevao i jelo. Sve to što mi je svakodnevno činio više me ni izdaleka nije zabavljalo. Štoviše počeo sam ga se plašiti jer iz dana u dan bivao je sve ekstremniji i sve bezobzirniji. Više nisam uživao jer on me svakodnevno mučio na razne načine što me je iscrpljivalo.

Kada sam smogao dovoljno hrabrosti da mu to i kažem doslovno je poludio. Inače znao bi me vezati pa me tako vezanog jebati ali sada me vezao svakodnevno. Oduzeo mi je i ključeve od stana a kada bi napustio stan zaključao bi vrata. Ni to mu nije bilo dovoljno. Nabavio je razna sredstva za vezivanje. Lance, kožnato remenje, prave policijske lisičine i štošta drugo. Uživao mi je tako vezanom svršavati u usta ili pišati po meni.

Prije nego bi napustio stan vezao bi mi noge lancem koji mi je dopuštao ograničeno koračanje. I s tim lancem na nogama morao sam stan držati urednim i spremati mu jelo što nije bilo lako. Ako nije bio zadovoljan učinjenim vezao bi mi ruke na leđima i natjerao me da tako vezan klečim sve dok mi on ne bi dopustio da se ustanem.

Prestao mi je žigosati guzu i pomislio sam kako ga to više ne zabavlja, no razlog za prestanka žigosanja je bio sasvim drugačije naravi. U jednoj od priča pročitao je nešto o vjenčanju. Stoga je došao na ideju da se on i ja vjenčamo. Smatrao sam to ludom idejom ali on je nabavio proziran bijeli veo, bijele satenske rukavice, bijele samostojeće čarape i bijele štikle. No nakon tog budućeg besmislenog vjenčanja, za koje uopće nisam znao kako ga je zamislio, odlučio je da će mi na guzici tetovirati svoje ime. Tražio je od mene da odjenem spomenuti veo kakav inače nose mladenke i obučem bijele čarape. Bio je jako zadovoljan viđenim.

Takav odnos, ali i život, s Ozrenom postao mi je neizdrživ. To s vjenčanjem koje je trebalo uslijediti i tetovažom moje guze bila je zadnja kap koja je prelila čašu. Iskoristio sam priliku kada je Ozren zaspao. Iz džepa jakne uzeo sam ključeve vrata i napustio sam stan.

Privremeno sam se skrasio kod jednog svog prijatelja koji živi u jednom selu nadomak grada. Znam da me je Ozren tražio i raspitivao se za mene. S roditeljima sam bio u kontaktu ali ni njima nisam rekao gdje se trenutno nalazim. I oni su mi kazali da ih je posjetio Ozren i tražio me. Njima nije bilo jasno i nisu razumjeli što se to između nas dogodilo. Iako su pitali ja sam im izbjegavao bilo što reći a ni od Ozrena nisu ništa konkretno mogli doznati.



 U ovoj priči napisao sam i opisao to kako sam Ozrenu bio robinja i što mi je sve radio, na koje načine se iživljavao iako je bilo još toga o čemu nisam pisao jer bi priča bila predugačka. Npr. jednom prilikom stavio mi je ogrlicu oko vrata a lanac vezao za remen na svojim hlačama. Odvezli smo se automobilom na drugi kraj grada. Vezanog na lancu prošetao me ulicom. Prolaznici su u čudu promatrali taj prizor i ništa im nije bilo jasno. Na svu sreću ta šetnja je trajala relativno kratko ali njega je to ludo zabavilo.

Trenutno živim s jednim muškarcem dosta starijim od mene. I dalje sam poslušna i submisivna kuja samo što taj gospodin nada mnom ne  provodi ekstremne torture kakve sam prolazio s Ozrenom. Ozrena ne viđam niti se čujem s njim. Ne znam da li još čita ovaj blog a ako čita tko zna hoće li biti ljut zbog svega što sam napisao. Mislim da neće jer Ozren ionako nije njegovo pravo ime tako da ga nisam razotkrio… Barem ne u potpunosti.

-Dado-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
 

Nema komentara:

Objavi komentar