Popularni postovi

31 siječnja, 2021

U guzu me jebe mamin muž

 Nisam baš bio neko oličenje dobrog učenika. Ponavljao sam, kako se to kaže, najprije prvi razred srednje škole pa sam potom ponavljao i drugi razred a onda sam bio izbačen iz škole. Razlozi toga sad i nisu bitni. U svakom slučaju promijenio sam školu pa napokon nekako dogurao do četvrtog razreda. Moja mama odgajala me sama jer nas je otac davno napustio. Živjeli smo skromno pa je mama radila dva posla kako bi preživjeli. Uz to strašno se živcirala zbog mojeg ponašanja i lošeg učenje. Tada je u našu školu došao novi profesor koji nam je predavao kemiju i fiziku. Ta dva predmeta uz matematiku meni su bili veliki problem. Profesor je bio mlad i vrlo naočit muškarac koji je obavezno nosio odijela. Svidio mi se jer je bio smiren i s mnogo strpljenja trudio se nam je sve u detalje pojasniti što mi se kod njega svidjelo.


Da budem iskren profesor se i meni svidio. Tim više što sam se volio odijevati kao djevojka i preferirao sam seks s muškarcima. Profesor se zvao Želimir i došao je u grad na studij iz jednog malog provincijskog mjesta. Jednom nas je, već pri kraju nastavnog sata, pitao zna li tko za kakav skromni stan jer živio je kao podstanar. Na taj njegov upit nitko se nije javio. Sačekao sam da svi napuste učionicu pa se zaputio do zbornice. Pokucao sam, otvorio vrata i zamolio spomenutog profesora  da na trenutak izađe što je on i učinio.


Tom prilikom kazao sam mu kako bi, ako mu to odgovara mogao živjeti u kući u kojoj smo živjeli mama i ja. Kuća je bila dosta prostrana i bilo je mjesta. Rekao je kako će u subotu navratiti do naše kuće, malo razgledati pa odlučiti. I uistinu je došao. Svidjelo mu se a i mami je to odgovaralo jer je na taj način mogla zaraditi nešto novca od stanarine. Mladi profesor i mama, kako je vrijeme prolazilo, sve su se više zbližili pa s vremenom postali i ljubavnici. 


Vrijeme je prolazilo a onda me kao grom iz vedra neba opalila mamina izjava koko će se ona i spomenuti mladi profesor vjenčati. To se i dogodilo. No za ono što se kasnije događalo bila je kriva isključivo moja mama. Naime pored naše kuće nalazila se mala derutna kuća i još derutniji štagalj. U tom štaglju ja sam u jednoj staroj škrinji imao pospremljene ženske stvari i šminku. Vrlo je vjerojatno to da je mama nešto posumnjala pa je obišla tu staru kuću i spomenuti štagalj. Tom prilikom pronašla je u starom drvenom sanduku ženske stvari i šminku. Meni ništa nije spominjala ali je o tome razgovarala s profesorom. Rekla je kako se brine za mene jer misli da sam homoseksualac a osim toga u toj škrinji je pronašla i svoje gaćice.


Bio je to prijeloman trenutak. Naime mladi profesor ispričao mi je ono što je njemu ispričala mama. Da, bilo mi je neugodno i stidio sam se. Profesor je želio da o svemu on i ja otvoreno razgovaramo. Između ostaloga pitao me da li održavam seksualne odnose s muškarcima. Nije mi baš preostalo mnogo prostora i priznao sam kako je to istina. Potom je on meni ispričao priču o tome kako je svojevremeno boravio kod sestrične u Hamburgu. Tamo je upoznao nekoliko transvestita s kojima se upustio u seksualne odnose. Zamolio me da o tome mami ništa ne govorim. I nisam.


Malo je oklijevao o onda me pitao bi li se volio samo za njega odjenuti poput djevojke.
Nisam imao ništa protiv ali uzbuđivala me pomisao da bi između njega i mene moglo nečega biti i bilo je. Dok sam se ja odijevao i šminkao u susjednoj sobi on me čekao i dočekao. Dočekao me na kauču posve gol s dignutim kurcem.  Malo me to iznenadilo ali prije bilo kakve moje reakcije on je rekao:

Oho! Mačkice moja mala. Pa moram priznati da jako dobro izgledaš. Sviđaš mi se. No reci mi bi li ti svome maldom tatici bila spremna popušiti kurac?-

Rekao sam mu kako on baš i nije moje tatica. Nasmijao se i rekao da bez obzira na sve on je vjenčan s mojom mamom pa nema razloga da ga zovem tatica. Njegov nabrekli kurac uzburkao je moju maštu i strasti. Nisam komentirao to što je on rekao već sam se s užitkom bacio na obradu njegova kurca svojim ustima. 


-Želim te jebati u guzicu.-Rekao je on. Zamolio sam ga da vmalo sačeka. Otišao sam u svoju sobu i i lubrikantom obilno podmazao svoj šupak. Potom sa s istim lubrikantom namazao i njegov kurac. Izjebao me u guzicu onako... Baš divlje i žestoko, u stvari, onako kako ja to volim. Svršio je kurcem duboko zabijenim u moju guzicu. Izvukao je svoj kurac iz moje guze pa me dlanom ruke pljusnuo po guzi rekavši:-Hajde, briši sad. Operi se i preodjeni. Mama bi svakog časa mogla naići.-


Poslušao sam ga i učinio onako kako je rekao. Mama je stigla kroz nekih pola sata. Ništa nije posumnjala i to nam je obojici bilo najvažnije. Mama ni dan danas ne zna to da me njezin zakoniti muž jebe u guzicu kada god nje nema kod kuće. Profesor svršava u moju guzu, pušim mu kurac i gutam spermu što se njemu jako sviđa a sviđa se i meni.


-Danilo-




Broj komentara: 5: