Popularni postovi

23 siječnja, 2021

Pristao sam na perverzije zbog novca

 


Sad to kako sam upoznao Maura nije uopće bitno za ovu priču. Muuro je tip koji će pojebati sve što mu se nađe na putu a ja sam se stjecajem okolnosti našao na tom njegovom putu. S posebnim užitkom jebao me je u guzicu a obizorom na stanje stvari ni meni to nije teško padalo.


Odrastao sam u siromašnoj obitelji i kao klinac volio sam odijevati mamine gaćice, haltere i čarape. U malom mjestu gdje sam odrastao za mene kao takvu osobu nije bilo neke perspektive. Otišao sam u veliki grad i dogodilo se da sretnem i upoznam se s Maurom. Bio je vrlo mlad ali vrlo uspješan poslovni čovjek. Ponudio mi je da stanujem kod njega i ja sam pristao. Stanarinu nisam morao plaćati sali sam tu istu stanarinu plaćao u naturi, ako me razumijete. Novca baš i nisam imao a plaća mi je bila relativno mala.


Bilo je to negdje krajem proljeća. Mauro je je poslovno morao otići u Beć. Poveo je mene sa sobom jer, kako je otvoreno reko, treba imati nešto za pojebati u ta tri ili četiri dana koliko će boraviti u Austriji. Niti sam htio a niti sam ga mogao odbiti. Kada smo ušli u Austriju rekao je da me vodi na ručak u jedan jako lijep i ukusno uređen seoski restoran. Vozili smo se gotovo pustom cestom pa zastali na benzinskoj crpki. Tu je Mauro natočio gorivo a uz to popili smo po pivo iz limenke. Nakon toga nastavili smo put..


U jednom trenutku Mauro je skrenuo s glavne ceste i livadom se zaputio prema obližnjem šumarku. Rekao je kako mora pišati. Ušli smo u nekakvo šipražje ali ne toliko daleko da ne bi mogli vidjeti cestu s koje smo skrenuli. Mauro je izvadio kutiju cigareta i zapalio a potom je otkopčao šlic na hlačama. Prišao sam mu straga i bgrlio ga rukama. Jednu ruku zavukao sam u njegove gaće pa mu izvadio kurac.  Dok je on pišao ja sam rukom držao njegov kurac. 


Bio je pri kraju s pišanjem a ja sam mu prišao s prijeda i čučnuo. Njegov kurac iz kojeg je još uvijek štrcala mokraća stavio sam u svoja usta. Slankast okus mokraće ispunio mi je usta a ja sam mu nastavio pušiti kurac. Mauro je odbacio opušak cigarete i rukama mi obujmio glavu. Pušio sam mu kurac gutajući mu ga sve do jaja. Prilična količina sperme u mojim ustima miješala se s ono malo mokraće ali ja se nisam bunio. Za to vrijeme cestom su prošla dva ili tri automobila ali nitko nije obratio pozornost na nas dvojicu.


Vratili smo se do njegova auta i nastavili vožnju. Nakon kilometar ili dva stali smo ispred gostionice o kojoj mi je pričao. Dok je on naručivao jelo ja sam otišao do toaleta te isprao usta od ostataka mokraće i sperme.

-Jedva čakam da stignermo do Beća.- Rekao je Mauro.

Znao sam i zašto. Želio me jebati.






-Kiki-

Nema komentara:

Objavi komentar