Popularni postovi

05 listopada, 2019

Dok me jebe u guzu želi da ga zovem tatica

Taj debeli gad Valent postao je drugi muž moje mame  i od prvog dana mi se uopće nije sviđao. Bio mi je antipatičan u svakom pogledu. Jednog dana u vrijeme ručka netremice je gledao u mene. Mama to ili nije vidjela ili se pravila da ne vidi.
-Znaš Rajko, ti izgledaš baš poput kakve curice.- Obratio mi se.
Tek tada mama je podigla pogled i nasmiješila se. Rekla je da on nije prvi koji je to zamijetio ali kako je njoj taj moj izgled baš simpatičan.


Dva dana kasnije kada mame nije bilo doma pitao sam Valenta zašto mi je u vrijeme ručka, i to ispred mame, rekao da izgledam poput curice. Odgovorio je da on obožava mlade curice.
-E kada bi mama to znala mislim da bi te istog trenutka izbacila iz stana.- Rekao sam mu a on se glasno nasmijao i odgovorio:
-A kada bi tvoja mama znala da se ti odijevaš poput curice i da si tako odjeven i našminkan u guzu guraš umjetne kurčeve, što bi na to tvoja mama rekla, ha?-


Doslovno sam se smrznuo na te njegove riječi. Tada sam shvatio da je taj stari gad rovario po mojoj sobi. Pronašao je moj laptop i u njemu vidio slike koje nikako nije smio vidjeti. Bio sam ljut kao ris. Pitao sam ga odakle mu pravo da ulazi u moju sobu i dira moje stvari. No gad se opet samo nasmijao i rekao kako je uvjeren da ćemo on i ja postati pravi prijatelji... Pa čak i više od toga.



Nije trebalo čekati mnogo vremena pa da stari gad iskoristi priliku i krene me hvatati za guzu. Naravno, onda kada mame ne bi bilo ili kada ona to ne bi vidjela. Nekoliko dana kasnije mama je otputovala na trodnevni poslovni izlet u Opatiju.
-E sada ćemo se ti ja moći u miru i lijepo zabaviti, zar ne?- Rekao je Valent. Svojim mobitelom mi je mahao ispred nosa dajući mi na znanje da se u tom mobitelu nalaze fotografije koje je skinuo s mog laptopa.


Reklo bi se u žargonu da me je držao za jaja. 
-Lijepo se našminkaj, odjeni kao prava droljica i dođi u moju sobu. Nemoj da te predugo čekam.- Nije to bila molba nego naredba. Znao sam da će taj gad te fotografije pokazati mami ali ne samo njoj. Nisam bio u poziciji da biram. Učinio sam kako mi je naredio.


Dočekao me posve gol. Smijao se svom uspjehu a salo mu se treslo. Gadio mi se tog trenutka ali učinio sam što je tražio. Popušio sam mu kurac. 
-Sada ćemo ti i ja lijepo i u miru popiti piće pa možemo nastaviti.- Rekao je.
Znao sam što slijedi. Želio me jebati u guzu i učinio je to. Držao je kurac u mojoj guzi pa me pljusnuo dva-tri puta po dupetu i rekao:
-Od ovog trenutka želim da me zoveš tatica, da li ti je to jasno?- 
-Jasno mi je.- Odgovorio sam a on me opet pljusnuo po dupetu i ispravio me:
-Trebaš odgovoriti, jasno mi je tatice. Razumiješ?-
Razumio sam i rekao sam:- Jasno mi je tatice.-


Tri dana Valent me guzio a ja sam ga oslovljavao s tatice. Shvatio sam da je totalni perverznjak jer govorio bi mi dok bi me milovao po licu kako nemam pojma koliko tatica voli svoju curicu. Govorio je kako je oduvijek želio jebati mamu i njezinu kćer ali to mu nikada nije pošlo za rukom a evo sada jebe mamu i njezina sina koji je skoro pa curica.


Mama se vratila a Valenent joj je slavodobitno rekao kako smo se on i ja sprijateljili i da ga sada zovem tatica. 
-Da li je tako Rajko?- Obratio se meni.
-Da tatice.- Odgovorio sam.
Mama je u čudu gledala ne vjerujući svojim ušima ali kazala je kako je sretna zbog toga i kako joj je drago da smo Valent i ja postali tako bliski. Pojma nije imala koliko smko stvarno postali bliski.



Bilo kako bilo Valent me redovito jebe u guzu ili mu pušim kurac. Da, jest gad, jest da je nastran i perverzan, jest da mu moram lizati šupak ali s druge strane navikao sam se na njega. Ima on određenog stila i maštovit je. Nije baš teška sirovina i zna kako me treba jebati.


-Voliš kada tatica svojoj curici zabije kurac u guzu, zar ne?- Pita me.
-Da tatice, volim to.- Odgovaram, šutim i trpim a pomalo, priznajem, i uživam u toj bizarnoj igri koju mi je "tatica" nametnuo.


-Rajko-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 

3 komentara: