Popularni postovi

30 siječnja, 2020

Kako me vlasnik jedne krčme pojebao u guzu


Kada kao ja živite u malom mjestu, bolje rečeno selu, a skloni ste se odijevati, šminkati i ponašati kao žena, odnosno djevojka, onda je to veliki problem. Živjeti u maloj i konzervativnoj sredini bila je moja sudbina. Često sam pomišljao otići, odnosno odseliti se u veliki grad ali to nije bila jednostavna odluka. Kao prvo moji roditelji su dobrostojeći. Ni u čemu nismo oskudijevali a ja sam radio sa svojim ocem i on me dobro plaćao.


Kada bi mi to prilike dopuštale odijevao bi se i šminkao kao žena. Samozadovoljavao sam se gurajući si u guzu razne umjetne kurčeve koje bi naručivao putem interneta. Pravi kurac nisam osjetio u svojoj guzi a žarko sam to želio probati.


A onda sam otkrio jednu birtiju ili bolje rečeno krčmu udaljenu nekoliko kilometara od mog sela. Bila je to prilično velika i donekle zapuštena kuća. Čitavo prizemlje bila je jedna velika dvorana s velikim šankom i posve običnim stolovima prekrivenim prljavim stoljnacima. Tu u tu krčmu navraćali bi kamiondžije, poneki zalutali putnik namjernik i radnici koji su koji kilometar dalje radili na izgradnji benzinske crpke i motela koji je uz crpku trebao niknuti.


Pomislio sam kako bi tu na tom mjestu mogao napokon pronaći nekakvog muškarca koji ne bi imao ništa protiv da me pojebe u guzicu. Krčma je bila mjesto gdje su se okupljali radnici s gradilišta jer im je vlasnik krčme iznajmio gornji dio kuće gdje su stanovali, odnosno spavali. U krčmi su radile dvije konobarice. Jedna ujutro a druga poslijepodne. Obje su bile debele i ne baš privlačne. No ponašale su se prilično raskalašeno i dozvoljavale radnicima i kamiondžijama da ih primaju za dupe što bi im donosilo pristojnu napojnicu.


Dolazio bi u to svratište za zalutale, kako sam ja nazvao tu krčmu, uglavnom petkom i subotom kada bi u krčmi bilo najviše gostiju. Sjeo bi za stol, naručio piće i promatrao goste. Moj ženskasti izgled privlačio im je pozornost. Neki bi me samo pogledali s gađenjem a bili su dovoljno glasni da ih mogu čuti kako govore da sam peder. Bilo je i onih koji su me promatrali sa zanimanjem ali zbog drugih nisu imali dovoljno hrabrosti da mi priđu.


Do krčme bi dolazio svojim biciklom i njime se vraćao kući. Dolazio sam u to svratište više od mjesec dana i nikako da mi se posreći. A onda se dogodilo da mi je netko probušio gume na biciklu. Ostao sam do samog zatvaranja krčme a kada sam izašao i vidio da mi je bicikl onesposobljen nije mi preostalo drugo nego kući krenuti pješke.


Nakon otprilike prijeđenih kilometra i pol pored mene se zaustavio automobil. Spustio se suvozačev prozor i tada sam shvatio da je to vlasnik krčme. Pozvao me da uđem te kako će me on odvesti kući. Pristao sam. Bio je to malo deblji i korpulentniji muškarac i nikada nismo komunicirali. On bi radio za šankom a konobarice su posluživale goste za stolovima. Rekao je da se zove Kruno i pokazao se kao vrlo simpatičan i razgovorljiv čovjek.


Odvezao me do kuće a potom se zaputio u susjedno mjesto gdje je, kako je rekao, prije godinu dana kupio kuću. Rekao mi je da sutradan, a bila je subota, dođem i kako će mi on pomoći zakrpati probušene gume. Tako je i bilo. Uistinu mi je pomogao i dao mi ključ od jedne drvene šupe koja se nalazila iza krčme kako bi tamo mogao pospremiti svoj bickl.


Te večeri nije bilo konobarice i on je sam posluživao goste. Valjda je to i bio razlog da se gosti raziđu ranije nego inače. Prišao je mom stolu i pitao me bi li mu pomogao oko pospremanja krčme i pranja čaša a on će mi za to platiti. Prihvatio sam. Kada smo bili gotovi s poslom donio je za jedan od stolova dvije pive te me pitao koliko tražim novca za pomoć. Odbio sam da mi plati a onda se ponudio da me odveze do kuće jer bilo je prilično kasno. Nazdravili smo i otpili malo piva. Jedno vrijeme podozrivo me gledao a onda me napokon pitao koji je pravi razlog što dolazim u njegovu gostionicu.


Smješkao se i činilo mi se kao da mi čita misli. Zacrvenio sam se u licu i smuljao nešto o tome kako baš i nemam nekog izbora za izlaske. Vidjelo se da mi baš ne vjeruje. Sjeli smo u njegov auto i krenuli. U jednom trenutku pitao me da li mi se žuri kući.
-Pa i ne baš.- Odgovorio sam.
On je stotinjak metara dalje skrenuo na sporednu makadamsku cestu i automobil parkirao ispod nekog drveta. Zapalio je cigaretu, otpuhnuo dim a onda me pogledao i rekao kako on pretpostavlja koji je moj pravi razlog dolaska u njegovu krčmu. Nije čekao da ja bilo što kažem već je rekao:
-Zasigurno bi volio upoznati nekoga muškarca kojem bi popušio kurac ili koji bi te prasnuo u dupe. Jesam li u pravu?-


Pitao sam ga na osnovu čega je došao to takvog zaključka.
-Pa odmah se na prvu vidi da izgledaš nekako pičkasto. Više mi sličiš na ženu nego na muškarca. Oprosti mi ako griješim.- Rekao je i naravno, bio je u pravu pa nije bilo razloga da mu bilo što oprostim.
Odlučio sam mu priznati kako je u pravu. On se nasmijao i pitao me što mislim zašto je auto parkirao tu gdje ga je parkirao.
-Ja neću imati ništa protiv da meni popušiš kurac ako to želiš. Osim ako ti se ja kao osoba ne sviđam.- Rekao je i čekao moj odgovor.


Šutio sam i ništa nisam govorio. Pitao sam se u sebi misli li on to ozbiljno. Umjesto da bilo što kažem rukom sam mu otkopčao šlic i pitao se što će sada biti i kako će on reagirati. Bio je posve miran. Izvukao sam kurac iz njegovih gaća i počeo ga drkati rukom. On je glavu zabacio unazad i pustio me da radim što želim. Morao sam priznati da ima prilično veliki i debeli kurac. Sagnuo sam glavu u obujmio mu glavić kurca svojim usnama. Lizao sam mu ga do jaja a onda ga strpao u usta. Pušio sam mu kurac a on je prilično glasno dahtao.


Sperma je krenula i počela mi puniti usta. Cuclao sam njegov kurac a sperma se iz mojih usta cijedila po njegovom kurcu i jajima. Potom sam otvorio vrata auta i ispljunuo ostatke sperme koji su se nalazili u mojim ustima. Iz pretinca je izvadio nekakvu krpu i njome obrisao svoj kurac i jaja. Obojica smo šutjeli a on je upalio auto i vratili smo se na glavnu cestu. Tek tada mi je rekao kako mu svidjelo i kako sam mu dobro popušio kurac. Njegova žena kurac mu je pušila rijetko i to nije činila na baš neki zadovoljavajući način. Žena ga je napustila i sada su ona a i sin živjeli kod ženine majke a on u kući koju su kupili i živi sam.


Dao mi je svoju adresu i broj mobitela. Pozvao me da ga posjetim u njegovoj kući kada i ako to budem želio. Želio sam. Totalno se napalio kada sam došao kod njega i tamo se našminkao, obukao čarape, haltere i obuo štikle. Bio je, kako je sam rekao, oduševljen mojim izgledom. Prije dolaska kod njega dan ranije u ljekarni sam kupio kutiju vazelina. Za svaki slučaj pitao sam ga bi li me želio jebati. Nije imao ništa protiv.


Iako sam obilno podmazao svoj šupak kao i njegov kurac imao sam osjećaj da će mi tim svojim velikim i debelim kurcem razvaliti guzicu. Sve češće sam dolazio u njegovu krčmu i ostajao do zatvaranja. Jedna od konobarica dala je otkaz a ovu drugu bi ranije puštao kući jer, kako joj je objasnio, angažirao je mene da mu pomažem oko čišćenja i pranja suđa. Kada bi završili s poslom Zaključao bi vrata, navukao metalne rolete i pojebao bi me u guzu. Malo po malo svojim kurcem toliko dobro je razradio moju guzu da je njegov kurac u mene ulazio bez problema.


Naravno dolazio bi i kod njega u njegovu kuću kada je za to bilo prilike. No onda se njegov sin odlučio vratiti k njemu. Imao je djevojku s kojom se namjeravao vjenčati pa su posjeti Kruni u kuću morali prestati. Stoga sam donio svoje ženske stvari, štikle i šminku koju je on spremio u jedan od ormara u skladištu. Nakon zatvaranja gostionice našminkao bi se i obukao poput žene. Tako odjeven pušio bi mu kurac nakon čega bi me uredno pojebao u guzu. Istinski je uživao jebati me u dupe i puniti me spermom.


To je trajalo sve dok radovi na benziskoj crpki i motelu nisu bili gotovi. Radnici su otišli i promet je drastično pao. Gostionicu je iznajmio drugom vlasniku koji ju je temeljito obnovio. No gornji dio kuće i dalje je u vlasništvu Krune. Sada kada radnika nema sastajemo se u gornjem dijelu kuće, odnosno na katu gostionice. Na kat kuće vode stepenice s a stražnje strane tako neometano i bez da nas netko vidi odlazimo gore. Ponekad uđemo u gostionicu, popijemo piće, pričekamo zatvaranje i onda odemo na kat.



-Filip-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 

Nema komentara:

Objavi komentar